ninuska_ Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Hei, Jeg har søkt litt rundt på nettet uten å helt finne hva jeg er ute etter. Lyst å finne en fin nettbutikk (altså slik at jeg kan kjøpe over nett) som selger "alt-mulig-rart", bokhyllene mine er litt tomme, leiligheten er litt tom for pynt, og jeg trenger noe fint å pynte, helst en nettside som ikke er for dyre. I grensen som Kid, Princess og lignende. Sett på Ellos, Jotex osv. Kan dere komme med noen gode ideer? Vil friske opp hjemmet litt.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Kommer an på hva slags stil du liker... Men jeg handler mye på følgende nettsteder: www.landstil.com og www.boligfryd.no. Ellers er jeg ofte innom Finn.no (interiør artikler, antikviteter osv) Lykke til :-)
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Takk for svar. Jeg liker all slags stil, syns det er fint å kombinere, man kan finne mye fint i forskjellige stiler. Har litt sånn "afrikansk stil" på soverommet, mye rødt, oransje og hvitt med tremøbler. Og da er nok finn.no et fint sted
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2008 #5 Skrevet 10. september 2008 Hei, her er det masse fint!! www.annasrom.no www.lobelia.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå