Gå til innhold

Hvor såret blir du

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor såret blir du om noen kaller deg en svært dårlig mor. Og ringer barnevernet på deg og de tar barna fra deg ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Hva mener du med spørsmålet ditt? Skal man rangere det fra 1-10 blant andre ting? Eller hva? Selvølgelig blir man såra, å spørre om hvor såra er vel ikke nødvendig?

Skrevet

Hvor såret tror du barnet ditt blir når du gjør de tingene som gjør at du blir kalt dårlig mor og meldt til barnevernet? Foreldre tenker nå bare på seg selv og egen selvmedlidenhet også da...... Makan!

Gjest Gjest_lykken_*
Skrevet

Makan til spørsmål.

Kommer vel an på hva jeg hadde gjort med ungene, var jeg en voldelig alkoholiker ville jeg vært takknemlig, hvis dette kun var oppspinn og noen ville sverte meg ville jeg vært både såret og forbanna.

Gjest Gl@mB@be
Skrevet (endret)

Forstår jeg deg rett hvis du er barnet i denne situasjonen, og vurderer å anmelde moren din?

Før du går til det skrittet ville jeg tatt en anonym samtale til en ungdomstelefon eller noe, for har du først satt i gang den karusellen er det ingen vei tilbake.

Endret av Gl@mB@be
Gjest ¤bella¤
Skrevet
hvor såret blir du om noen kaller deg en svært dårlig mor. Og ringer barnevernet på deg og de tar barna fra deg ?

Om man blir fratatt barna er man mest sannsynlig ikke en god mor. Enkelt og greit.

Skrevet

Dumt spørsmål. Om noen kaller meg ei dårlig mor og sender barnevernet på meg må de bare komme. Jeg er ikke ei dårlig mor, og barnevernet ville ikke tatt fra meg sønnen min. Man blir ikke automatisk fratatt barna hvis man blir meldt til barnevernet vet du.

Skrevet

Jeg kan da ikke svare på hvor såret jeg ville blitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...