Gå til innhold

Onani i parforhold?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er det med damene her? Onanerer dere selv om dere er i parforhold? Eller ...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfölgelig

Kanskje ikke så ofte som singel, men ja, jeg onanerer så absolutt. Både alene og sammen med min kjäre

Skrevet
Selvfölgelig

Kanskje ikke så ofte som singel, men ja, jeg onanerer så absolutt. Både alene og sammen med min kjäre

Bra å høre :-)

Liker særlig den siste delen (sammen med partner) men her er det "alene" som gjelder.

Skrevet

Ja, det gjør vi begge to! Skulle bare mangle, spør du meg....

Skrevet

Det hender, men ikke så veldig ofte. Kanskje annenhver måned eller lenger.

Skrevet

Dette er da en god form for samliv dette også.

"Når mannen er borte danser musen på bordet"

Klart jeg gjør, helt normalt dette :)

Men det beste er med ham :yvonne:

Skrevet

Åh! Masse :) Både alene, og sammen med han.

Skrevet

Som svar på tomatsuppes innlegg, ja, det er det faktisk. Jeg onanerer faktisk kun sammen med typen, ikke alene. Det vil si, det hendte ett par ganger mens vi hadde avstandsforhold, og jeg hadde ham på tlf eller lignende. Men det kan komme av at jeg faktisk ikke finner noe glede i onani, og har ikke gjort det siden lenge før jeg møtte typen. x)

Skrevet
Hvordan er det med damene her? Onanerer dere selv om dere er i parforhold? Eller ...?

hva skulle man gjort uten onani ? ;-P onanerer mye alene.

Skrevet

Onanerer oftere når jeg er i forhold, enn når jeg er singel faktisk. Da både alene og sammen med partner.

Skrevet

Uff da.. Nå følte jeg meg veldig alene.. Har ikke onanert siden før jeg ble sammen kjærsten tror jeg, 4 år. Det er vel kanskje ikke bra. Har onanert litt foran han da. Er jeg helt alene om det? Hjelp...

Skrevet
Uff da.. Nå følte jeg meg veldig alene.. Har ikke onanert siden før jeg ble sammen kjærsten tror jeg, 4 år. Det er vel kanskje ikke bra. Har onanert litt foran han da. Er jeg helt alene om det? Hjelp...
Ikke heeelt alene. Om man teller det å onanere i telefonen med kjæresten, dersom man er langt fra hverandre som å onanere for hverandre, så er du ikke helt alene. Selv om jeg enda ikke har gått 4 år uten. (Litt for ung til det i en alder av 18, muligens..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...