smilla1 Skrevet 5. juni 2003 #1 Skrevet 5. juni 2003 Hei alle sammen :D Ser at det har vært litt diskusjon og at noen mener det er litt kjedelig for tiden her inne. Da vil jeg starte en diskusjon på bakrunn av nyheten om fremskritspartipolitikeren som har strippet i et kjent manneblad. Dette sto og lese i vg i dag: Nestlederen i Steigen Fremskrittsparti oppfordrer velgerne til ikke å stemme Frp etter at ordførerkandidaten stilte opp naken i Aktuell Rapport. Faksimile fra siste nummer av Aktuell Rapport hvor Fure er avfotografert naken og forteller egenopplevde og pikante sex-historier. Nestleder i Steigen Fremskrittsparti, Tage Andersen, skal ikke selv stemme ved høstens valg etter at ordførerkandidat Ann Kristel Fure ble brettet ut naken i det siste nummeret av Aktuell Rapport. - Jeg kommer ikke til å be noen om å stemme Frp i Steigen. Det er synd, sier Andersen til NRK Nordland. Han mener at saken har skadet partiet og at Ann Kristel Fure har mistet troverdigheten som leder av lokallaget. Han mener at Fure bør trekke seg. Hva mener dere damer om dette. Er det greit at en med bakrunn fra denne bransjen går inn i politikken? Smilla1
Ingeborg Skrevet 5. juni 2003 #2 Skrevet 5. juni 2003 Nå debatterte vi denne saken lenge og vel i går, så jeg skal ikke ta tak i det igjen... Men kan jo presisere at det er tillatt etter norsk lov både å strippe og å la seg avfotografere naken, mens det ikke er tillatt å ha seksuell omgang med mindreårige (nå var vel jenta i Søviknes-saken passert 16, men dere skjønner hva jeg mener). Er vel ikke verre det hun har gjort enn det andre i det partiet har foretatt seg? Bare synes det er rart at Martin Schanche har holdt kjeft om saken!
smilla1 Skrevet 5. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2003 Det har jeg ikke fått med meg. Var ikke meningen å gjenta ting til det kjedsomelige :D Smilla1
Noravind Skrevet 5. juni 2003 #4 Skrevet 5. juni 2003 I går ble tråden om dette temaet stengt... :-? Skjønner ikke helt hvorfor, men,men..
MarianneE Skrevet 6. juni 2003 #5 Skrevet 6. juni 2003 Den ble sikkert stengt p.ga. persondiskusjon! Men kan virkelig ikke se at dette er værre enn Søviknes......
Linemor Skrevet 6. juni 2003 #6 Skrevet 6. juni 2003 Skjønner ikke hva som er ille med det i det hele tatt jeg. kan hende det blir kjedelig for henne personlig fordi folk må liksom nevne det i en hver situasjon, men ellers så gjorde hun vel strengt talt ikke noe galt. så vidt jeg vet er det vel hennes kropp.og politikere er vel helt vanlige mennesker det og, er det ikke?
SuperNova Skrevet 6. juni 2003 #7 Skrevet 6. juni 2003 Dette leste jeg i Dagbladet: Fylkesleder i Nordland Frp, Halvar Stoltenberg, mener bildene ikke vil få noen konsekvenser, men han medgir at de er kinkig. - Selvfølgelig er det kinkig, men Ann Kristel Fure har ikke gjort noe ulovlig. Bildene er tatt for halvannet år siden, da hun jobbet som stripper. Han sier kinkig, men jeg tror han mener kinky!
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 6. juni 2003 #8 Skrevet 6. juni 2003 Det er vel helt naturlig at norske politikere får vanskeligheter når de stilles ovenfor den nakne sannhet.
Kid-a Skrevet 7. juni 2003 #9 Skrevet 7. juni 2003 I huleste heita, hva har en nittenåring å gjøre i ordførerstolen?!
Ingeborg Skrevet 7. juni 2003 #10 Skrevet 7. juni 2003 Hvis noen vil ha mer info enn det som har blitt over-tabloidisert i Dagbladet og VG, så har lokalavisa skrevet mest. http://www.an.no/nyheter/article682326.ece http://www.an.no/nyheter/article683213.ece http://www.an.no/nyheter/article684775.ece http://www.an.no/meninger/Apropos/article683492.ece
Miew Skrevet 7. juni 2003 #11 Skrevet 7. juni 2003 Hmm, så ingenting til denne diskusjonen i går, men den kan vel ha kommet opp senere, da jeg var ute. Så dette i forgårs/tidlig går, ventet på at noen skulle lage opp en tråd om det, men tok sin tid... Vel, hun visste hva hun gjorde da hun gjorde det, hun visste hva hun hadde gjort da hun gikk inn i politikken, hun visste nok også at det mest sannsynlig kom til å komme "ut". Hvorfor skrive så mye om det? Har skjedd slike ting mange ganger før...
Gjest Tristessa Skrevet 7. juni 2003 #12 Skrevet 7. juni 2003 Det viser jo klart hvilket seriøst parti Frp er da... *grøsse* Håper de aldri kommer i regjering. Aldri! Makan til camping-vino tinto- grilldresspølseparti skal en lete lenge etter. :evil:
Kid-a Skrevet 7. juni 2003 #13 Skrevet 7. juni 2003 Joda, jada... Folks fortid behøver ikke nødvendigvis å si noe om deres politiske meninger, eller deres evner i ordførerstolen. Selvfølgelig gir denne greia partiet dårlig inntrykk. Og når jenta er nitten år... jeg har mine tvil, sa grisen... Anyway. Man finner mye rart i Frp. Og vi husker greia med søviknes, det ble masse oppstyr, -og partiet fikk større oppslutning. Spør meg ikke hvorfor. Kanskje det er det de sikter på denne gangen også? Kid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå