shokosta Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Som de interessert kan se av mine andre innlegg/emner, har jeg vært utsatt for sterke traumatiske opplevelser i forbindelse med 2 samivsbrudd med samme kvinne - en kvinne som jeg elsket høyt, men som svek meg på groveste måte. Nå er jeg selv en fredelig mann, men det er jo ikke fritt for at det i prosesser som dette svirrer mange tanker om hevn, og det ene tanken kan være mer kreativ enn den andre. Noen gjør alvor av disse tankene, andre ikke - jeg mener å tilhøre den siste kategori, selv om det kan være deilig å "smake" litt på tanken, helt til fornuften fanger en igjen. Har veldig lyst til å samle andres erfaringer, og kanskje til og med skrive en bok om hvor langt forsmådde mennesker kan gå i sin hevnakt mot den som svek. Da tenker jeg ikke på fysisk vold eller det som verre er, men historier gjort i øyeblikks desperasjon, og som man forhåpentligvis kan le av noen tid eller år senere, når man er kommet videre i livet. Noen som har lyst til å dele erfaringer eller historier om dette, som kanskje kan bli til noe mer enn linjer i kvinneguidens forum? Så kan vi kanskje både le eller grine litt sammen over mulige erfaringer som noen har opplevd eller har hørt om? Venter i spenning på om noen er interessert i å dele dette med meg!
Fantomina Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
shokosta Skrevet 8. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2008 Ja, det var en glimrende ide! Kanskje vi på forumet her skulle lage en "kokebok" å gi ut, med ulike oppskrifter på virkelig kreative og infame "hevntokter" - uten å antyde vold i noen retning, det er uakseptablet i enhver sammenheg her..
Regndråpe Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 (endret) Ja, det hadde vært en idè! Står du for utgivelsen da? Men jeg har egentlig ingen idèer å bidra med! Bare sånne over- ondskapsfulle, som jeg ikke kan dele med noen andre Men jeg vil oppfordre folk her inne til å poste bidrag til shokosta's kokebok; Oppskrifter på utspekulerte, uforglemmelige og hylende morsomme hevnangrep på forsmådde ekser og deres elskere! (Ikke for ondskapsfullt da ) Rekehistorien var genial! Endret 8. september 2008 av Regndråpe
Mrs. K Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Dette er ikke noe jeg har gjort selv, eller i det hele tatt vet om noen har gjort, men det er en morsom historie. En kvinne blir dumpet av mannen sin, flytter ut i all hast mens elskerinnen hans flytter inn. En dag mens eks-mannen og elskerinnen hans er ute, kommer kvinnen tilbake til leiligheten og henter tingene sine. Etter som tiden går begynner leiligheten til eks-mannen å stinke noe helt grønnjævlig, og han og hans nye kjære vasker ned leiligheten gang på gang. De leier også inn ekstern hjelp for å få vasket den skikkelig. De ser seg nødt til å kapitulere og flytter ut. I ettertid viser det seg at da kvinnen var i leiligheten for å hente tingene sine, hadde hun med seg reker - i massevis. Rekene tømte hun inn i en tom gardinstang, og hang den opp igjen. Mmmm!Det hører med til historien at mannen og den nye kone ikke klarte å få solgt leiligheten p.g.a. stanken, så ekskonen kjøpte den billig
Gjest Nett-bitchen! Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Til min første eks som dumpet meg på 17. mai: Jeg ringte hans nye kjæreste, og spurte om det virkelig var sant som Morten sa, at hun hadde solgt seg selv for en femtilapp. Dette var selvfølgelig løgn og oppsinn. Merk: jeg var 16 på tiden. For en tid tilbake datet jeg en del fyrer på nettet. To av dem datet jeg, men det ble aldri noe forhold. Vi hadde litt sex og sånt. Etter "brudd" fant jet det for godt å lage en falsk kvinnelig profil på interne, en nydelig jente... Jeg kom i prat med disse han ene, avtalte steder og møte dem (venninnen min snakket i telefonen med han ene to ganger, haha), men ingen "kissi186" møtte opp. Jeg skrev ting til jentene dem chattet med. Han ene ga meg klamydia blandt annet, så jeg formidlet dette. Da han ene mistenkte dette var meg, klarte jeg til og med å legge all skyld over på hans nye elsker. Ikke spør hvordan, jeg vet ikke...
Crash Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Det hører med til historien at mannen og den nye kone ikke klarte å få solgt leiligheten p.g.a. stanken, så ekskonen kjøpte den billig Og eksmannen og den nye kona tok med seg gardinstengene til det nye huset sitt..!
jørnsi Skrevet 18. september 2008 #9 Skrevet 18. september 2008 (endret) Dette er ikke noe jeg har gjort selv, eller i det hele tatt vet om noen har gjort, men det er en morsom historie. En kvinne blir dumpet av mannen sin, flytter ut i all hast mens elskerinnen hans flytter inn. En dag mens eks-mannen og elskerinnen hans er ute, kommer kvinnen tilbake til leiligheten og henter tingene sine. Etter som tiden går begynner leiligheten til eks-mannen å stinke noe helt grønnjævlig, og han og hans nye kjære vasker ned leiligheten gang på gang. De leier også inn ekstern hjelp for å få vasket den skikkelig. De ser seg nødt til å kapitulere og flytter ut. I ettertid viser det seg at da kvinnen var i leiligheten for å hente tingene sine, hadde hun med seg reker - i massevis. Rekene tømte hun inn i en tom gardinstang, og hang den opp igjen. Mmmm! Genialt..! Endret 18. september 2008 av jørnsi
Gjest Gjest_vanilje_* Skrevet 18. september 2008 #10 Skrevet 18. september 2008 Og eksmannen og den nye kona tok med seg gardinstengene til det nye huset sitt..! Haha, det er den avslutningen jeg også har hørt! Lurer på om det bare er en urban myte eller faktisk en sann historie? Genialt uansett! Jeg tror det er veldig normalt å ønske å ta hevn på eksen hvis han har såret deg, men de færreste av oss gjør noe med det. Utenom den vanlige leksa med å gjøre alt for å se fantastisk ut (begynne å trene, klippe håret, kjøpe ny kjole) og møte han med en ny mann på armen, og håpe han blir fra seg av sjalusi og anger
Gjest Gjest nå Skrevet 19. september 2008 #11 Skrevet 19. september 2008 Jeg var sammen med en fyr en gang for mange år siden. Han var veldig utro for å si det sånn... Han hadde en kjæreste til, i tillegg til meg - i tillegg til at han hadde en 5-6 elskerinner på toppen av det igjen. Han var også rimelig ustabil, så det var ikke noe særlig positivt forhold. Da jeg fant ut om den andre kjæresten ble jeg venner med henne, og vi bestemte oss for at vi begge ville gå ut av forholdet med han - for vi kunne bare ikke akseptere hans oppførsel. Jeg visste om et par av elskerinnene hans, og oppsøkte dem. Jeg formidlet situasjonen på en vennlig måte, og forklarte hvordan han var og hvor mange han egentlig hadde holdt på med samtidig. De ble utrolig glade, og takket meg for at jeg hadde advart dem. De bestemte seg også for å bryte tvert. Så var det en kveld som jeg og hun som var kjæreste nr. 2 satt hjemme hos meg og forsa litt før vi skulle på byen. Da klekket vi ut en liten plan... Da vi kom på byen, så vi han på et utested. I full gang med å niflørte med ei søt blondine. Med en gang han forlot henne for å gå på toalettet, oppsøkte vi henne for å forklare situasjonen og fortelle hvordan han var. Hun var kjempeglad for å ha blitt advart og ble med på planen vår. Deretter forløp tingene seg som følger: Han kommer tilbake fra toalettet, og går bort til den søte blondinen som han flørter villt med. Etter en stund kommer jeg "tilfeldigvis" gående forbi, og blondinen roper navnet mitt og kaster seg rundt halsen min + oppfører seg som om hun er en veldig god venninne. Sier det er sååååå koselig å se meg igjen, det er sååååå lenge siden sist osv. Han bare står der og MÅPER, og han får enda mer hakeslipp når blondinen snur ryggen til han for å bli med meg bort til bordet hvor jeg sitter med mine venninner - for det viser seg at alle jentene ved det bordet er hans kjærester + elskerinner, samlet på et brett - og vi latet som vi kjente hverandre kjempegodt, lo og snakket, og så ut til å ha en helt vanvittig super venninnekveld på byen (i virkeligheten kjente vi jo ikke hverandre i det hele tatt, men vi latet som). Det endte med at han begynte å grine, og gikk hjem. HA HA HA HA HA! Du kan tro vi lo godt vi jentene som satt der ved bordet og så på den slukørede mannen som plutselig ikke var så høy på pæra lenger!
Pingting Skrevet 20. september 2008 #12 Skrevet 20. september 2008 Det endte med at han begynte å grine, og gikk hjem. Ohoooooh, nå lo jeg så jeg satt teen i halsen og fikk hostekule!
shokosta Skrevet 20. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 20. september 2008 Kan jo si hvilke planer jeg hadde, første gang min x kastet meg ut.. Jeg var langt nede, og følte jeg hadde mistet fotfestet helt. Fra å være lykkelig pappa til ei lita jente på 2 1/2 år den ene dagen, til å være kastet ut i det stummende mørke den neste.. Min x plukker sine menn på jobben, og jeg fant fort ut at også den nye var ansatt samme sted. Jeg visste også at hun alltid holdt en veldig lav profil nettopp på jobb, da det amerikanske selskap hun jobbet for nok aldri hadde likt å høre om hennes mange eventyr - slik skaper også jobbmessige problemer.. Jeg funderte fælt på hvordan jeg kunne "avsløre" henne, for alle og enhver, og fant etterhvert ut at jeg skulle lage en "Vi gifter oss" annonse, med invitasjon til åpent hus - hjemme hos min x. "for at alle venner og kollegaer skulle feire denne store dag med åpent hus".. Jobbet lenge med utformingen, avisene var valgt, men motet sviktet i siste sekund.. Det var uansett god terapi, og av og til angrer jeg at jeg aldri realiserte planen.. Det hadde blitt litt av en huskestue, både for min x og hennes nye flamme (det varte vel ett års tid) - med tilhørende forklaringsbehov over hele linjen...
lulle Skrevet 20. september 2008 #15 Skrevet 20. september 2008 Dette var ikke noe jeg gjorde, men jeg var veldig veldig sterkt inne på tanken. Min tidligere samboer var ekstremt redd bakterier. Da han ba meg flytte ut av huset på en nokså lite erverdig måte, var jeg inne på tanken, .. fylle en bærepose med kattebasj og legge posen i fryseskapet. Han var en habil jeger, som hadde mat i fryseskapet sitt for 1000 vis... Dessuten hatet han katter. Er sikker på at han ikke bare hadde kastet maten, men også hele fryseskapet. hehehe... Litt glad i dag jeg ikke gjorde alvor av planen:-)
Gjest Tanita Skrevet 20. september 2008 #16 Skrevet 20. september 2008 *abonnere* vil ikke si hva jeg har gjort, men kan si så mye som at jeg er ikke snill og VELDIG rettferdig hvis den andre er utro.
Gjest Grafica Skrevet 20. september 2008 #17 Skrevet 20. september 2008 Det skal sies at dette bare er tanker jeg hadde, men ALDRI gjennomførte. For noen år siden hadde jeg et forhold til en på andre siden av landet. Etter ca et halvt år fant jeg ut sannheten... Jeg var elskerinna, han hadde kjæreste som han bodde sammen med. Planen min var å komme på "overraskelsesbesøk" (hadde et familiemedlem i samme byen som han bodde i, så hadde til og med unnskyldning til hvorfor jeg var der) med den lykkelige nyheten om at jeg var gravid med hans barn. Endte opp med å ikke gjøre det utav hensyn til kjæresten hans, fant ut at det ble for ondt gjort mot henne som jo ikke hadde gjort meg noe som helst. Endte istedet med at jeg ringte og snakket med henne og fortalte hva som hadde skjedd. Hun skjelte meg selvfølgelig ut til de grader først, men forstod at jeg ikke hadde visst om henne. Så han ble kastet ut, så jeg fikk jo på en måte hevnen min uansett. Jeg valgte å ta kontakt med henne fordi jeg syntes ikke hun fortjente en utro drittsekk. Fant ut i ettertid at jeg var ikke den eneste han hadde hatt på si mens de var sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå