Gå til innhold

Hvorfor tenker jeg sånn?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en gutt jeg liker.

Han er en fantastisk person, positiv til livet og er veldig snill og omsorgsfull.

Likevel har jeg en del tanker jeg ikke blir kvitt. Blandt annet at jeg har høyskoleutdannelse, han har ingen utdannelse... Kan dette bli et problem?

Han er ofte ute å drikker, jeg er sjeldent ute å drikker, men liker å ta meg en fest i blandt (kan jo selvsagt ha noe med at han er singel å gjøre)

Gi meg tilbakemeldinger på tankene mine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har møtt en gutt jeg liker.

Han er en fantastisk person, positiv til livet og er veldig snill og omsorgsfull.

Likevel har jeg en del tanker jeg ikke blir kvitt. Blandt annet at jeg har høyskoleutdannelse, han har ingen utdannelse... Kan dette bli et problem?

Han er ofte ute å drikker, jeg er sjeldent ute å drikker, men liker å ta meg en fest i blandt (kan jo selvsagt ha noe med at han er singel å gjøre)

Gi meg tilbakemeldinger på tankene mine. :)

Drikking blir problem; utdanning ikke - med mindre han samtidig er uten jobb og ikek har noen planer om å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du en skikkelig god mannlig venn kan du lesse alle dine problemer ang. din kommende alkoholikerkjæreste på han, slik at han glemmer sin egen kjæreste og bare tenker på deg. Så får du jo to menn som tenker og bryr seg KUN om deg....heldigere går det vel ikke an å få det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du en skikkelig god mannlig venn kan du lesse alle dine problemer ang. din kommende alkoholikerkjæreste på han, slik at han glemmer sin egen kjæreste og bare tenker på deg. Så får du jo to menn som tenker og bryr seg KUN om deg....heldigere går det vel ikke an å få det!

For et usaklig svar!!!!

Men TS:

Jeg synes ikke utdanning er noen problem, så lenge det betyr at han jobber og ikke driver dank! Men drikkingen har jeg erfart er vanskeligere. Har selv datet en som drakk mye mer enn meg (ikke alkoholiker nei) og det ble litt problematisk for meg da han ville drikke hver helg, og jeg gjerne kunne tenke meg noen hjemmekvelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...