Gå til innhold

billigste reisemåte til newcastle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har planer om og kjøpe en tur til newcastle til mannen min i julegave, men jeg finner ingen billige reise alternativer, bare billige hotel... Noen som kan hjelpe meg? Går det direkte fly eller båt fra oslo. gardermoen eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Båt fra Oslo til Newcastle går det ikke. Båten fra Bergen går heller ikke lenger. :kjefte: Hel.... DFDS. Vi har i mange mange år reist over i slutten av november på tur.

Fly må du søke på nettet etter.

• 3 uker senere...
Skrevet

Skulle akkurat lage meg samme tråd, da jeg søkte for å sjekke om det sto noe av det samme...

Kjæresten min er storfan av Newcastle united...så jeg tenkte på en tur dit til oss i begynnelsen på nyåret, men kontaktet DFDS, og de sa de hadde slutta med turene til Newcastle... Er det noen som vet om de skal begynne på igjen engang? Eller er det sluttet for godt?

Hva er de andre rimeligste alternativene? Vi bor i Romsdal..

Skrevet
Skulle akkurat lage meg samme tråd, da jeg søkte for å sjekke om det sto noe av det samme...

Kjæresten min er storfan av Newcastle united...så jeg tenkte på en tur dit til oss i begynnelsen på nyåret, men kontaktet DFDS, og de sa de hadde slutta med turene til Newcastle... Er det noen som vet om de skal begynne på igjen engang? Eller er det sluttet for godt?

Hva er de andre rimeligste alternativene? Vi bor i Romsdal..

DFDS har sluttet for alltid. Vi har reist med båt til Newcastle hvert år siden 1986. Nevøen min har vært på Newcastle sin bane. Fikk komme inn på gressmatten. :-)

Håper at det er et selskap som starter opp med turer over dammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...