Gjest TS Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Heisann! Håper jeg legger dette på riktig sted..! Men vi sitter her, rimelig irritert over GET!! Det er ikke første gangen, vi har ringt å klaget tidligere på at bildet hakker, henger seg og skurrer innimellom.. Og feil info på programmer og tider osv.. Og fått svar på at nei det kan dem ikke gjøre noe med, sånn hadde ho det noen ganger og, sa hun.. Sånn har det vært en stund, men denne helgen har det kortsluttet helt!!! Det går ikke ann å se filmene de sender, det skurrer og hakker kontinuerlig, får helt fnatt av å slå på TVen! Og i dag har vi ikke kanaler..! Vi sitter her og er ikke interressert i å betale fullt for noe som ikke funker, og skal ned dit i morgen og klage - igjen.. Blir nok til at vi bytter leverandør.. Har hatt problemer med de hele tiden, men nå er det blitt for mye! Er det mange her som sliter med det samme fra get??
Gjest Portis Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Det sitter ofte noen som nesten ikke vet hva dem jobber med en gang. Om du får et slikt svar, som i mine öyne er helt bak mål - ja så krever du å få prate med teamleader ... få som vet det, men du har faktisk krav på det om du ber om det. Ellers så kan jeg bare anbefale deg å restarte boksen en gang i uka eller noe. Vet ikke helt hvordan GET fungerer, men regner med at dere har en slags dekoder eller noe. Slå den av og dra ut ledningen, vent et halvt minutt eller noe för du setter den inn igjen og skrur på boksen. Som regel så trenger slike bokser en restart nå og da, samme som med PC`er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå