Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 (endret) Noen som så programmet hvor de testet hurtigmiddager? Jeg glemte det... Hvordan ble dommen? Hvem gikk av med seieren? Hilsen ei som bruker Fjordland-mat ganske ofte... Endret 8. september 2008 av Margareth
Mischa Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 (endret) Her er testen.. Fjordland var vinneren! Endret 8. september 2008 av Mischa
Gjest Zia Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Her er beskrivelsen av retten som gikk helt til topps: Denne middagsretten har et delikat utseende. Den er helt grei på smak, men har for mye smaksforsterkere. Kjøttbollene er bedre enn potetmosen som ifølge testpanelet er grusom. I tillegg er maten for salt. Et pluss er sausen som er god. Kjøttbollene smaker kokt og er noe seige. Litt joikakakefølelse. http://www.klikk.no/mat/article315413.ece
Kvist Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Var det noen som fikk veldig lyst på kjøttboller med potetmos av den beskrivelsen? Kokte, seige kjøttboller med smak av salt og smaksforsterkere, med grusom potetmos til...
Nilma Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Kokte, seige kjøttboller med smak av salt og smaksforsterkere, med grusom potetmos til... Og det var vinneren? :klø:
Gjest Eurydike Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Var det noen som fikk veldig lyst på kjøttboller med potetmos av den beskrivelsen? Kokte, seige kjøttboller med smak av salt og smaksforsterkere, med grusom potetmos til... Spread the word!
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Ojda, Toro kjøttboller er min favoritt, men fikk dårligst poengsum i testen. Jeg synes ærlig talt den er ganske god, jeg!
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. september 2008 (endret) Tusen takk for linker! Det er jo slik at smaken er forskjellig, så vi får fortsette å spise det vi liker best - uavhengig av hva test-ekspertene mener. Syns at de kjøttbollene og potetmosen er godt jeg da.... Endret 8. september 2008 av Margareth
^me^ Skrevet 9. september 2008 #10 Skrevet 9. september 2008 Ojda, Toro kjøttboller er min favoritt, men fikk dårligst poengsum i testen. Jeg synes ærlig talt den er ganske god, jeg! helt enig! det er den beste av alle!men den er dyr da..syns jeg.. toro sine er både enklere og bedre enn fjordland sine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå