Gå til innhold

Ferdigmat-test på tv forleden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som så programmet hvor de testet hurtigmiddager?

Jeg glemte det... :sukk:

Hvordan ble dommen? Hvem gikk av med seieren?

Hilsen ei som bruker Fjordland-mat ganske ofte... :)

Endret av Margareth
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her er testen..

Fjordland var vinneren!

Endret av Mischa
Skrevet

Her er beskrivelsen av retten som gikk helt til topps:

Denne middagsretten har et delikat utseende. Den er helt grei på smak, men har for mye smaksforsterkere. Kjøttbollene er bedre enn potetmosen som ifølge testpanelet er grusom. I tillegg er maten for salt. Et pluss er sausen som er god. Kjøttbollene smaker kokt og er noe seige. Litt joikakakefølelse.

http://www.klikk.no/mat/article315413.ece

Skrevet

Var det noen som fikk veldig lyst på kjøttboller med potetmos av den beskrivelsen?

Kokte, seige kjøttboller med smak av salt og smaksforsterkere, med grusom potetmos til...

:forvirret:

Skrevet
Kokte, seige kjøttboller med smak av salt og smaksforsterkere, med grusom potetmos til...

Og det var vinneren? :klø:
Gjest Eurydike
Skrevet
Var det noen som fikk veldig lyst på kjøttboller med potetmos av den beskrivelsen?

Spread the word! :ler:

Skrevet

Ojda, Toro kjøttboller er min favoritt, men fikk dårligst poengsum i testen. Jeg synes ærlig talt den er ganske god, jeg!

Skrevet (endret)

Tusen takk for linker! :)

Det er jo slik at smaken er forskjellig, så vi får fortsette å spise det vi liker best - uavhengig av hva test-ekspertene mener. Syns at de kjøttbollene og potetmosen er godt jeg da.... :Hehe:

Endret av Margareth
Skrevet
Ojda, Toro kjøttboller er min favoritt, men fikk dårligst poengsum i testen. Jeg synes ærlig talt den er ganske god, jeg!

helt enig!

det er den beste av alle!men den er dyr da..syns jeg..

toro sine er både enklere og bedre enn fjordland sine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...