Gjest Catwoman Skrevet 11. september 2008 #21 Skrevet 11. september 2008 Men siden lukt er en individuell opplevelse, så får vi heller være enig om at vi er uenig. Jeg synes også malt spisskummen lukter rart, og smaker litt rart også, hvis det blir for mye. Jeg antar det er den malte du mener og? Da bør du prøve hel spisskummen - den lukter og smaker helt annerledes. Det er jo samme varen, så det høres rart at ut at forskjellen er så stor. Men jeg synes det et stor forskjell på de. Bruker bare hel spisskummen. Også til hummus
Supraspinatus Skrevet 11. september 2008 #22 Skrevet 11. september 2008 Jeg synes også malt spisskummen lukter rart, og smaker litt rart også, hvis det blir for mye. Jeg antar det er den malte du mener og? Da bør du prøve hel spisskummen - den lukter og smaker helt annerledes. Det er jo samme varen, så det høres rart at ut at forskjellen er så stor. Men jeg synes det et stor forskjell på de. Bruker bare hel spisskummen. Også til hummus Er malt jeg har ja.
Gjest AnneShirley Skrevet 11. september 2008 #23 Skrevet 11. september 2008 Så flinke dere er. Jeg har hittil kun laget hummus med ferdigkjøpt kryddermix blandet i kikertene (sammen med olje). Kanskje denne tråden var det sparket jeg trengte for å lage den selv neste gang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå