Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Nå er det sånn at jeg er drittlei av forskrings og skatte svindel som skjer rett foran mine øyne. Det er en i familien som har krasjet to biler i siste 10 måneder med vilje.

Den ene i begynnelse av året, hvor det var ikke h"n selv som kjørte, men en annen som ville prøve å kjøre selv om h"n har ikke førerkort. I bilen var også 4 måneder gammel baby, som var ikke riktig sikret. Heldigvis gikke det bra med h"n. Etter det har dem løyet i forsikringselskap om hvem var et som kjørte og har også overdrevet med hva var egentlig i bilen av utstyr. Også har dem fått overdrevne skaddemeldinger fra fastlege.

Annen gang h"n kræsjet bilen var for en måned siden, da h"n bare bestemte seg at nå vil han bytte bilen. Bilen ble ødelagt og er enda på verksted.

Skattesvindel dem driver også med. Har flere familiemedlemmer som er registrert boende hos dem ,men egentlig bor en time unna. Bare for å få mer på skatt.

Jeg ønsker å melde ifra til offentlige, fordi synes at dem har gått over strekken med å sette sine egne barn i fare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skattesvindel dem driver også med. Har flere familiemedlemmer som er registrert boende hos dem ,men egentlig bor en time unna. Bare for å få mer på skatt.

Dette forstår jeg ikke. Hva oppnår de i skattelette ved å bo sammen?

Meld ifra til forsikringsselskapet hvis du sitter på info. Vet ikke hva de gjør med det, og hvor mye dine påstander er verdt.

Skrevet
Dette forstår jeg ikke. Hva oppnår de i skattelette ved å bo sammen?

Meld ifra til forsikringsselskapet hvis du sitter på info. Vet ikke hva de gjør med det, og hvor mye dine påstander er verdt.

Det er sånn at dem er registrert boende sammen og at dem jobber i annen kommune/fylke, og at h"n kjører langt vei hver eneste dag og bruker masse penger på bensin. Da får man skattelette med de bensinpenger.

Jeg er ikke helt sikker om jeg tør melde ifra, eller om som du selv sa om mine påstander er noe verdt uten bevis...

Skrevet

Jeg hadde personlig valgt å ikke si fra om dette. 1) Det er familie. 2) Dersom det blir påstand mot påstand og det ikke skjer noe, hadde jeg bare sørget for å vende dem mot meg uten grunn. 3) Jeg ville heller ha tatt opp dette med de aktuelle og sagt fra hva jeg syntes om saken. 4) Ser ikke poenget i å skaffe familien trøbbel, det virker ikke som personen/e hadde tatt det til seg uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...