heeggee Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Hei! Noen venner skal til praha.. og trodde passet måtte være gyldig 3 mnd etter hjemmkomst..! Nå har noen andre sagt at det er andre regler for enkelte land, og praha er en av dem.. og passet må være gyldig 6mnd etter de kommer hjem..!! Noen som vet? Passet dems er gyldig 5,5 mnd etter de kommer hjem... typisk!
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Hei! Noen venner skal til praha.. og trodde passet måtte være gyldig 3 mnd etter hjemmkomst..! Nå har noen andre sagt at det er andre regler for enkelte land, og praha er en av dem.. og passet må være gyldig 6mnd etter de kommer hjem..!! Noen som vet? Passet dems er gyldig 5,5 mnd etter de kommer hjem... typisk! Hvis de er norske trenger de ikke lenger pass til Tsjekkia. Men bør jo ha det med som legitimasjon, likevel.
heeggee Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 Hvis de er norske trenger de ikke lenger pass til Tsjekkia. Men bør jo ha det med som legitimasjon, likevel. Jeg forstår meg ikke på dette jeg.. hehe.. for da jeg prøvde å søke på nett om dette igår.. så fant jeg også bare 3 og 6 mnd..! De har vel ikke noe annen gyldig identifikasjon!?...men det er Norske..
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Passkontrollen for nordmenn ble fjernet fra 31. mars i disse landene: Tsjekkia, Estland, Latvia, Litauen, Ungarn, Malta, Polen, Slovenia og Slovakia. Så det eneste man trenger passet til er evt å legitimere seg ved ombordstigning e.l. Men altså ingen passkontroll lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå