Gå til innhold

salg snart...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag var jeg så "dum" at jeg gikk og prøvde brudekjoler. Det er enda over et år til datoen, men måtte bare. For i natt drømte jeg at brudekjolen min ble blå, sølv og hvit med "puff armer", og så stor at jeg ikke fikk den inn noenplass.

Men tingen er det at jeg fant en som passet perfekt, og den var kjempefin.

Men jeg har hele tiden tenkt at jeg skulle hatt en annen type... med armer, for jeg føler meg litt "naken" uten. Og som alle har jeg jo lyst til å ned noen kilo, noe jeg kommer til å klare ( tror jeg )... og da kommer jo ikke kjolen til å sitte så fint.

Så nå er jeg bare forvirret. Salget begynner i den butikken på onsdag, det er ikke den kjolen jeg har sett for meg, men den er kjempefin... HVA SKAL JEG GJØRE??? :murvegg:

Endret av mariul
Videoannonse
Annonse
Gjest lillelinn
Skrevet

drømte i natt at min var rosa og gul...

og at vi glemte å bli viet.. og at kaken var en napoilions kake.,..

og ingen av mine venner kunne komme....

morro med drømmer gitt :S

jeg hadde kjøpt den tror jeg. om du virkelig liker den. ombestemmer du deg kan du jo prøve å selge den på finn, behold pose og merkelapper?

Skrevet

Man må jo uansett (som regel) bestille 6 måneder før. Et eller et halvt år gir det kanskje ikke så mye mer trygghet på at du klarer å gå ned i vekt, ikke finner en annen kjole du liker bedre osv...

Man klarer vanligvis ikke å gå ned ekstreme mengder på et år, og de fleste kjoler kan man justere noen hakk.

Foreslår uansett at du prøver flere kjoler i andre butikker før du bestemmer deg. Det kan jo bare være at du falt for "den første og beste" siden du ikke har prøvd så mye?

Skrevet
I dag var jeg så "dum" at jeg gikk og prøvde brudekjoler. Det er enda over et år til datoen, men måtte bare. For i natt drømte jeg at brudekjolen min ble blå, sølv og hvit med "puff armer", og så stor at jeg ikke fikk den inn noenplass.

Men tingen er det at jeg fant en som passet perfekt, og den var kjempefin.

Men jeg har hele tiden tenkt at jeg skulle hatt en annen type... med armer, for jeg føler meg litt "naken" uten. Og som alle har jeg jo lyst til å ned noen kilo, noe jeg kommer til å klare ( tror jeg )... og da kommer jo ikke kjolen til å sitte så fint.

Så nå er jeg bare forvirret. Salget begynner i den butikken på onsdag, det er ikke den kjolen jeg har sett for meg, men den er kjempefin... HVA SKAL JEG GJØRE??? :murvegg:

Hei!

Jeg var i akkurat samme situasjon som deg. Skulle ut og "bare kikke-prøve litt", og så fant jeg en kjole som satt som et skudd. Denne kjolen var en 2006-modell som ikke kunne bestilles, og jeg måtte derfor bestemme meg på kort tid om jeg ville ha den eller ikke, siden det kun var den kjolen jeg prøvde på som var mulig å kjøpe. Denne fikk jeg da 40% rabatt på.

Jeg hadde alltid sett for meg å ha en heeeeeelt enkel kjole uten noe fiksfakseripynt osv., men endte opp med det helt motsatte. Denne har strasspynt (smakfullt, men dog) og langt slep - absolutt ikke det jeg egentlig trodde jeg ville ha. MEN - i tillegg til at "alle" i butikken var helt fulle av begeistring, så var også min forlover helt klar på at "den MÅ du ha!!!" Og jeg må innrømme at jeg virkelig følte meg flott selv. :rødme:

Kjolen er nå kjøpt & betalt, og henger lagret - i 1 år... Jeg angrer absolutt ikke! Det eneste er at det er litt vanskelig å IKKE kikke på de nye kjolene som kommer.. men - skulle det virkelig dukke opp en annen som bare skriker etter meg, så kan du jo selge...

Lykke til, uansett valg! :)

Skrevet

Jeg kjøpte min kjole over et år i forveien, fordi jeg bare måtte ha den! Så den i vinduet til brudebutikken, og da måtte jeg bare gå inn, tok med meg forloveren min. Prøvde den på og da var det gjort.

Hvis du virkelig elsker den kjolen, synes jeg du skal kjøpe den. Hvis du er i den minste tvil, synes jeg du skal vente. Det er så mange kjoler der ute, og det ville vært dumt å angre på kjøpet.

Skrevet

[quote name='AnetteR' date='08.09.2008 (11:12) ' post='5977158'

Foreslår uansett at du prøver flere kjoler i andre butikker før du bestemmer deg. Det kan jo bare være at du falt for "den første og beste" siden du ikke har prøvd så mye?

Skrevet

Kjøp den! :jepp: Hadde min hengende i skapet i over ett år før bryllupet jeg ;)

Skrevet

Jeg kjøpte min kjole i mars og skal ikke gifte meg før i august neste år... Men hvorfor vente hvis man har funnet drømmekjolen :)

Hvordan er passformen på den kjolen du har prøvd? Går det an å snøre den litt inn og ut? Isåfall er det jo ikke noe problem hvis man går ned et par kilo heller...

Skrevet
Jeg kjøpte min kjole i mars og skal ikke gifte meg før i august neste år... Men hvorfor vente hvis man har funnet drømmekjolen :)

Hvordan er passformen på den kjolen du har prøvd? Går det an å snøre den litt inn og ut? Isåfall er det jo ikke noe problem hvis man går ned et par kilo heller...

Hvordan vet du at kjolen er drømmekjolen?

Jeg skal bort og prøve den igjen i dag... klarer ikke helt å få bort tankene på den oprinnelige ideen om kjole. Men slik er det vel av og til... må finne en mellomting.

Kan få sydd den inn... så det er ikke noe problem.

Tror det er dette som kalles for et luksusproblem :skratte:

Skrevet

Jeg følte det veldig riktig da jeg prøvde den kjolen jeg kjøpte. Da hadde jeg også prøvde flere andre i forkant... Jeg antar at det bare var en følelse om at det var drømmekjolen min. Det var kanskje enda lettere for meg i og med at dette også var en sånn kjole jeg på forhånd hadde drømt om og sett for meg...

Du må vel nesten bare kjenne litt på magefølelsen, men hvis jeg var deg ville jeg kanskje prøvd en slik kjole du i utgangspunktet hadde sett for deg før du tar en avgjørelse, så er du iallefall helt sikker :)

Lykke til iallefall!!

Skrevet

Jeg hadde min hengende i nesten to år, jeg. :) Men var like fornøyd med den på bryllupsdagen som jeg var da jeg kjøpte den. Jeg gikk ned noen kilo, og fikk den sydd inn, det gikk veldig bra.

Skrevet

Enig med Solstrålejenta om at det kanskje er en god idé å prøve en kjole med "alvisk stil" slik du opprinnelig ønsket. Jeg falt for en slik kjole, så de finnes der ute. Det er jo noe helt spesielt med de lange, vide ermene, som får en til å føle seg som en eventyrprinsesse! I hvert fall jeg følte det sånn.

Skrevet (endret)

JEG KJØPTE DEN :danse:

10% fikk jeg... og ingen andre som har sett den ( ingen venninner )

Men føler meg lettet. Og så tror jeg at jeg skal ha kappe til etterpå... så litt alvisk blir det jo:)

Tusen takk for alle svar.

Endret av mariul
Skrevet

Gratulerer masse med kjolen :smilorange:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...