Gå til innhold

sterk parfymelukt

Fremhevede innlegg

Skrevet
jeg bruker så og si aldri parfyme, bare en skjelden gang på fest

Greit nok det, men be læreren ta det opp i klassen - anonymt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i det trådstarter skriver.

Jeg har det på akkurat samme måte- en del parfymer (i for store doser) gir meg skikkelig hodepine og kvalme. Da jeg var lita, fikk jeg også voldsom hodepine av stekeos. Husker at jeg mislikte søndager, for da stekte mamma ofte koteletter eller annet kjøtt, og det var ensbetydende med hodepine. Huff!

Generelt synes jeg parfyme skal brukes med forsiktighet- den skal bare anes; ikke slå ut omgivelsene fullstendig. :ler:

Jeg synes du skal si ifra til læreren din, og håpe han/hun tar det opp på en mer generell basis- så føler ingen seg truffet, ihvertfall.

Skrevet

Tror egentlig folk kan slutte og komme med råd, TS er ikke interessert i å gjøre noe med saken :filer:

Gjest Gjest_Cathrine_*
Skrevet

Nå er det dessverre slik at det finnes en haug mennesker som tror at jo mer jo bedre når det gjelder parfyme. Og aller verst er unge mennesker som er så livredd sin egen kroppslukt at de bader i parfyme kjøpt på Nille for en 10er per liter.

Ta det opp med læreren, du har rett til å kunne sitte i rommet uten å få hodepine.

Skrevet

Ta nå bare å snakk med læreren! Han/hun vil kunne legge dette fram på en ordentlig måte til klassen og du slipper å bli pekt ut .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...