Gjest usareiser Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Hadde dere problem med å sove i noen netter etter dere har vært i USA? Tips?
Kara W Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Før hadde jeg det, men nå er jeg mer bevist på det og klarer å unngå det. Som regel flyr man om natten, og lander i Norge på formiddagen. Sov så mye du klarer på flyet. Når du kommer hjem er det veldig vikktig å ikke gå og legge seg. Hold deg voken helt frem til kvelden. Må du absolutt sove litt, så sett på en vekkerklokke slik at du ikke sover i mer enn en time. Følger du disse rådene bør du ikke ha noen store problemer med å komme deg etter turen.
gard Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Hei Ja, en kan jo oppleve jetlag både når en reiser østover og vestover. Da jeg dro til Malaysia i juni så slet jeg de første dagene med at jeg våknet opp veldig tidlig og det samme har skjedd på reise til USA. Men det pleier å gå over etter et par dager når kroppen venner seg til den nye døgnrytmen :-)
Chimamanda Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 (endret) Jeg pleier som regel og sovne i 9-10 tida (om jeg ankommer paa dagen) og saa vaakner jeg i 8 tida om morgene. Dette varer et par-tre dager, men saa gaar det over Edit: Saa naa at du skrev etter man har vaert i USA. Det husker jeg faktisk ikke, tror ikke jeg har hatt saa store problemer. Endret 8. september 2008 av Chimamanda
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Før hadde jeg det, men nå er jeg mer bevist på det og klarer å unngå det. Som regel flyr man om natten, og lander i Norge på formiddagen. Sov så mye du klarer på flyet. Når du kommer hjem er det veldig vikktig å ikke gå og legge seg. Hold deg voken helt frem til kvelden. Må du absolutt sove litt, så sett på en vekkerklokke slik at du ikke sover i mer enn en time. Følger du disse rådene bør du ikke ha noen store problemer med å komme deg etter turen. Akkurat - Er fremme 16.30. Er nok hjemme rundt 18.00 Burde klare å holde ut i 5 timer
Lune Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 Jeg landet kl. 13.00 i dag...den dagen blir lang. er kjempe trøtt pga. masse turbulens på flyet, ble det lite søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå