heeggee Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Vet ikke om det er riktig sted å spørre om dette... men det er vel ganske bra trening i dans også...Så: Noen som vet om noen swinkurs i omårdet: saprsborg/fredrikstad/råde/rygge/moss? Har så lyst til å lære å danse..!!
heeggee Skrevet 12. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. september 2008 JEG VIL LÆRE Å DANSE....!!!! hehe... Hvorfor er det så dårlig med kurs i Østfold???
Kanutten Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Hei Kom og dans holder kurs over hele landet. Har du sjekka ut nettsia deres? www.komogdans.no Og JA dans er utrolig bra trening.!!! danser selv swing og det er gøy og hardt. Lykke til.
heeggee Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 Desverre bare i askim og halden.. det er litt langt unna..! Jørns danseloft eller noe sånt.. de hadde i fredrikstad.. men det har allerede begynt.. er kl 6.. noe som er litt tidlig for en oslo pendler...!!
heeggee Skrevet 18. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2008 Er det ingen som danse i dette området..!!! åååå... sukk...
LilleLavendel Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 Leste noe om noe swingkurs i fredrikstad blad her forrige uke..! Selv kunne jeg tenke meg et kurs i selskapsdans.. som inneholdt swing og engelsk vals(gjerne andre ting å da.. men de er de viktigste...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå