Pussicat Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Jeg føler meg så grønn på det å reise til syden. Alle andre har jo vært der, men ikke jeg. Jeg skal min første tur til syden nå i jula - nærmere bestemt Gran Canaria. Gleder meg masse. Men lurer på noe... Man bør jo låse inn verdisakene i en sånn safe som er på hotellrommet. Men hva når man er på stranda for å bade? Det blir jo sikkert noe vi ikke får lagt igjen på hotellrommet? Hva gjør vi med det når vi bader? Tenker ikke på klær og sånt, men det er jo kanskje en lommebok og evt nøkler. Hvis dere har noen andre tips å komme med, så blir jeg glad for å høre de
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Ta med småpenger og nøkkelen til rommet. Nøkkelen har sannsynligvis ikke romnummer på seg.
momo Skrevet 9. september 2008 #3 Skrevet 9. september 2008 Nøklene er det bare å levere i resepsjonen på hotellet. På stranda passer du på å ikke ta med for mye verdisaker. Nå har jeg vært mye på Gran Canaria og hatt med kamera og lommebok på stranda, og aldri skjedd noe. Har heller ikke brukt safe på hotellet. Men sefølgelig så er det greit å være på den sikre siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå