Gjest Donna Skrevet 5. juni 2003 #1 Skrevet 5. juni 2003 fy fae* !!! såg dere innslaget nå på tv 2 nyhetene??? Om reklamevideoer for å selge kamhunder? For å reklamere slik at kjøper kan plukke ut den mest aggressive hunden? Måtte skifte kanal jeg ! dette var grusomt og brutalt å se på! Stakkars hunder!!!!! kunne drept de derre folkene som driver og ødelegger hunder ... mishander og misbruker de slik !!! :evil: fae*s drittsekker !!! jeg blir så forbanna over hvor grusomme menneskerasen er !
Charmie Skrevet 5. juni 2003 #2 Skrevet 5. juni 2003 Klarte ikke å se på, men begynte å gråte bare av lydene. Skjønner ikke at det går an å se på det som "underholdning", det er jo bare grusomt!
Skusla Skrevet 5. juni 2003 #3 Skrevet 5. juni 2003 Jeg hørte noe klynke lyder og ropte til sambo, som satt foran tv'n: HVA skjer der??? samtidig snur jeg meg å ser på han, å han snur seg bort i vemmelse og sier: "Uuuæh. Fy faen..." Glad jeg ikke så det ja, tåler ikke se slikt jeg.. Får helt vondt langt inni meg bare jeg HØRER slikt. Dyremishandlere skulle vært skutt!!! :evil:
Joplaya Skrevet 5. juni 2003 #5 Skrevet 5. juni 2003 Helt jævlig. :evil: Det som er underholdning for noen, er helt grusomt for andre. Tidligere var jo gladiatorer til underholdning for menneskene. Henging av mennesker og offentlig henrettelse var ofte underholdning for tilskuerne. Heldigvis er samfunnet under utvikling hele tiden.
Julie Skrevet 5. juni 2003 #6 Skrevet 5. juni 2003 Jeg så det heller ikke. Leste på Tv2 sine sider at de også pleier å ta livet av amstaff kull og bytte de ut med pit bull kull. En kan lure på hva som forgår i hodet på enkelte. Jeg håper VIRKELIG at politiet får bukt med dette pil råtne miljøet, men dessverre er det veldig lukket og vanskelig å få innpass.
Gjest Donna Skrevet 5. juni 2003 #7 Skrevet 5. juni 2003 Det er jo bare helt grusomt!!! Jeg var så oppført at språkbruken min var vel heller fæl ...men når jeg ser slike ting - da blir jeg altså så forbanna !!!! Det var grusomt trist å se på Den ene hunden hadde ifølge nyhetsoppleseren pepet i smerter i tre kvarter ..og lå blodig og vred seg i ringen - mens den andre stod over og tygget på den !! Jeg kan ikke forstå hvordan hunder med slike grusomme instinkter skal kunne være nødvendige i dagens samfunn! Normale hunder gir seg når noen legger seg - underkaster seg ......disse kamhundene bare fortsetter ! Fatter bare ikke hvordan noen kan være med på å la påføre hunder slik lidelse !!! Mitt hjerte blør
Pip Skrevet 6. juni 2003 #9 Skrevet 6. juni 2003 Ufattelig!! Skremmende at mennesker kan være så råe og gjøre så bestialske ting... Men jeg skjønner bare ikke: Hvorfor i all verden er det lov å ha pitbull-hunder? De er jo alt frem bare for kamp! Burde vært forbudt etter min mening... PS: Noen av disse som driver med pitbull-oppdrett f.eks., stjeler andre, 'vanlige' hunder på gata (mens eieren er i butikken eller hva som helst) for at hundene skal ha dem til å trene på... :o
Gjest Vega Skrevet 6. juni 2003 #10 Skrevet 6. juni 2003 Siden en ikke-kamphund vil slippe når den andre hunden underkaster seg, ville aldri vanlige hunder egnet seg til kamp. Ikke på den måten i alle fall. Burde sterilisert alle av typen pitbull og dessverre også amstaff (og andre kamphunder) - for å hindre at dette skjer. Samt mikrochips på alle. Da kan man kanskje kontrollere dette etterhvert. Hvilke straffer får disse bestialske menneskene da? Nesten ingenting tipper jeg. Burde vært gjort noe med strafferammen også. Vet at de stjeler hunder - men de kjøper også hunder ... og hvordan kontrollere dette da? Får gåsehud...
Nala Skrevet 6. juni 2003 #11 Skrevet 6. juni 2003 Klarte ikke se på. TVen sto på i bakgrunnen. Fikk helt vondt i meg av baren lydene. At det går an
-zloty Skrevet 6. juni 2003 #12 Skrevet 6. juni 2003 Det finnes undersøkelser som viser at folk som mishandler dyr har en veldig lav terskel for å også mishandle mennesker. Bare så det er sagt Min teori om at enkelte mennesker IKKE har utviklet seg siden apene holder vann, det ser jeg bevis på hver eneste dag...dessverre oppgitt-zloty
Ruby Skrevet 6. juni 2003 #13 Skrevet 6. juni 2003 Glad jeg ikke så det, helt for jævlig. Folk som gjør dette må være helt sinnsyke i hodet, dyr er også individer.
Gjest Lea Skrevet 6. juni 2003 #14 Skrevet 6. juni 2003 Jeg så det ikke, men sambo fortalte meg om det etterpå. I dag får vofsen min nam-nam og masse kos. Sett ALDRI hunden utenfor butikken alene.
Mossa Skrevet 7. juni 2003 #15 Skrevet 7. juni 2003 Helt forferdelig!! Har hund selv, og jeg tror faktisk jeg hadde vurdert drap dersom jeg kom over noen som misshandla henne!!
Gjest Kira Skrevet 7. juni 2003 #16 Skrevet 7. juni 2003 Jeg blir så SINT når jeg ser slikt, sånne mennesker skulle vært skutt! :evil: Min kjære onkel har en amstaff som han har importert. Og han gikk sin vanlige tur med den, og så møter han en gjeng med en pitbullterrier. De slapp hunden, og lot den gå løs på min onkels amstaff, som så og si skadet den pitbullen. :cry: Og nå sier de at de skal gå rettens vei mot onkelen min. At enkelte eiere ikke kan ta ansvar! BLIR SÅ FORBANNA!
Gjest Kira Skrevet 7. juni 2003 #18 Skrevet 7. juni 2003 Skulle fått de bikkjene til å ta menneskene! :evil:
Linemor Skrevet 7. juni 2003 #19 Skrevet 7. juni 2003 Har ikke sett det. og det er like bra. dånnr typer dyremisshanling er helt jævlig.synes ikke hanekamper og lignede er noe bedre. det er helt feil. nei dette er et bevis på at det finnes ikke grenser for hva mennesker kan se som underholdning. og det er skremmede, vi kan ikke være så opplyste og inteligente som vi skryter av når sånne ting gleder oss
Are Ulseth Skrevet 7. juni 2003 #20 Skrevet 7. juni 2003 Politiet tar ikkje sånt som dette alvorleg, diverre. Lurar kor mykkje pengar det er å tjena på kampar som dette siden dei hald på ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå