Gå til innhold

Juicemaskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har juicemaskin her??

Har jo sett de fancy'e maskinene de har på hotell og i sunnkost.. der det kommer en appelsin ned.. den deles og så presses juicen ut av dem!!

Finnes det noe liknende til privatmarkedet??

Hva slags maskin har dere?

Sleng gjerne med et bilde og pris og såklart: hvor fornøyd er du??

-hegeee

Skrevet

Hei

Jeg kjøpte en maskin for en del år siden og brukte den litt. Nå står den og samler støv mens jeg presser appelsinene manuelt :-) Det går like kjapt, er enklere å rengjøre etc

Skrevet

Kjøpt meg en liten sånn greie til å presse appelsinen nedpå på jeg å.. men jeg syntes det tok sååå lang tid.. og ble så mye klin..!!

Derfor ønsker jeg meg en maskin :kul:

Skrevet

Sjekk på Kitchn (se http://www.kitchn.no/ ) . De har gode tilbud for tiden...du kan blant annet få en juicemaskin som er satt ned en del i pris.

Skrevet

Mener du en saftsentrifuge? Her er hvertfall en jeg har lyst på. Den lager saft av alt mulig rart. Men om du ikke ville ha noe så kraftig, har jeg ingen forslag ;) Denne bruker de på bama.no, hvor det er mange oppskrifter og forslag.

Skrevet

Takk!

Da har jeg iallefall funnet en... 999 var jo ikke såååå ille...!

Skrevet

Og hvis du bestemmer deg for å kjøpe den, fortell hva du syns. ;)

Skrevet

hehe.. jeg har hatt en sånn setrifuge greie før når jeg tenker meg om.. men den var helt elendig..!!

Trenger den ikke til noe annet enn appelsin egentlig... derfor en sånn mini utgave av sånn appelsin-presse-maskin hadde vært supert..!!

Har blender til å lage annet i... og mens jeg skriver det.. så tenker jeg: kan jeg ikke egentlig bruke den til dette å kanskje? .. og bare "sile" den da jeg er ferdig...hmm.. må prøves..!!

Skrevet

Jeg har også lyst på juicemaskin, sånn at jeg bare kan slenge oppi et eple eller hva det skulle være, og så få ut deilig juice!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...