Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Jeg har mange parfymer som jeg ønsker meg, pluss at jeg har noen som jeg har og bruker nå. Men er det egentilig noe vits i å ha så mange? de blir kansje sure før de blir brukt opp. Jeg oppbevarer de i et kjølig rom, men er skeptisk alikevel. Hvordan gjør dere det? Jeg lurer på om jegskal kjøpe noen av de jeg ønsker meg, å så bare la være å åpne de før noen av de andre er brukt opp, da får jeg sikkert ro i skjelen,
AnetteR Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Jeg har mange parfymer stående, sikkert 20-30 flakonger. De oppbevares mørkt og kjølig på soverommet, og jeg synes holdbarheten er veldig god. Det er bare 1-2 ganger jeg har opplevd at duften er så forringet at jeg ikke ønsker å bruke parfymen, og da er det som regel parfymer jeg ikke var så fornøyd med i utgangspunktet. Jeg holder meg helst til 30ml flasker, og bruker parfyme to ganger om dagen. (jobb+ kveldsaktiviteter). Da er det ganske bra omløpshastighet.
Gjest Deception Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Jeg har parfymer som er mange år gamle (over fem år), og jeg har kun en gang opplevd at en parfyme har forandret seg. Det var da snakk om at den fikk en litt annen farge, og selv om den luktet likedan, valgte jeg å kaste den. Mine oppbevares i et skap på et rom vi ikke bruker, altså er det ganske kjølig og mørkt. Så jeg vil si: go for it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå