Gå til innhold

Til Minnie

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue

HAHA du trodde dette sikkert var en hestetråd, men det er det ikke! Jeg bare husker du har diskutert øyenbryn før, og jeg har et spørsmål, jeg føler mine er formet på en "sinna" måte og jeg har ikke lyst å se fæl og ond ut, så hva anbefaler vi, en ekte nappedame eller har du noen nappeteknikker å avse? De går liksom så rett oppover også buer ned, som "jeg er sur så kom deg vekk" sukk og akk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fuglehue

Å makan, hvorfor tok jeg ikke bare denne innpå velvære og alt det der? Nåvel siden du allerede er her osv :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA du trodde dette sikkert var en hestetråd' date=' men det er det ikke! [/quote']

Innmari bra du ikke driver å lager hestetråder altså OgaBoga!! :ler:

Ihvertfall ikke lage hestetråder til Minnie, for hun kan ikke fordraaaa hester!!!

:hoho:Beklager om jeg ødelegger OgaBoga, jeg bare måtte lissom!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg liker hester, flere i familien vår har hester og jeg kan både ri og stelle dem.

Når det gjelder øyenbryn så napp dem i deres naturlige form, ikke strek dem opp med hard blyant, bruk en øyenbrynskygge feks, Chanel og hold det for Guds skyld på ett naurlig nivå.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Hyl, skrivefeil, mente hets! Nei øyenbrynene mine er naturlige nok men de måkke være sinna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyl' date=' skrivefeil, mente hets! Nei øyenbrynene mine er naturlige nok men de måkke være sinna[/quote']

Bruk muligheten du har til forhåndsvisning, OgaBoga, hvis du ikke ønsker at dine innlegg skal bli ufrivillig komiske :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den lille oppklaringa av skrivefeilen gjorde det mye mer forståelig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyl' date=' skrivefeil, mente hets![/quote']

Tji-hi! Skjønte ikke helt hva du mente først, nei. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...