Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Hei! Jeg skal i utdrikkingslag for ei veninne som jeg meget sjelden ser. Når vi treffes så har vi det veldig artig. Men det er snakk om 2 ganger i året. Nå vil forloveren at vi tar med en liten gave til hun som skal drikkes ut. En gave hun skal kjenne på osv...den skal være personlig og morsom osv.... Jeg sliter, da jeg ikke kjenner vedkommende skikkelig. Vi er veninner ja. Men ikke besteveninner. I og med at vi er så lite med hverandre så er det begrenset hvor godt vi kjenner hverandre....enda vi som sagt har det kjempe artig sammen når vi først treffes. Noen som har noe tips på hva jeg kan kjøpe? Det skal ikke være dyrt. Takk på forhånd for tips. Hilsen Linda
Gjest Fru Mæla Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Forlsag: - En kurv med skjønnhetsprodukter (badeolje, lotion, scrub el.l.?) - Et fint smykke, armbånd el.l. PS! Hvis det skal være personlig ville jeg ikke spurt om tips her, siden vi ikke kjenner bruden som skal drikkes ut. Hehe. Prøv å tenk deg om hva dere to har gjort sammen å finn en gave som passer til dette? F. eks dere hadde en morsom opplevelse mens dere bakte en gang, kan du jo f. eks bake en kake, eller gi henne ingrediensene til denne kaken. Skjønner? Lykke til :D Hei! Jeg skal i utdrikkingslag for ei veninne som jeg meget sjelden ser. Når vi treffes så har vi det veldig artig. Men det er snakk om 2 ganger i året. Nå vil forloveren at vi tar med en liten gave til hun som skal drikkes ut. En gave hun skal kjenne på osv...den skal være personlig og morsom osv.... Jeg sliter, da jeg ikke kjenner vedkommende skikkelig. Vi er veninner ja. Men ikke besteveninner. I og med at vi er så lite med hverandre så er det begrenset hvor godt vi kjenner hverandre....enda vi som sagt har det kjempe artig sammen når vi først treffes. Noen som har noe tips på hva jeg kan kjøpe? Det skal ikke være dyrt. Takk på forhånd for tips. Hilsen Linda
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Forlsag: - En kurv med skjønnhetsprodukter (badeolje, lotion, scrub el.l.?) - Et fint smykke, armbånd el.l. PS! Hvis det skal være personlig ville jeg ikke spurt om tips her, siden vi ikke kjenner bruden som skal drikkes ut. Hehe. Prøv å tenk deg om hva dere to har gjort sammen å finn en gave som passer til dette? F. eks dere hadde en morsom opplevelse mens dere bakte en gang, kan du jo f. eks bake en kake, eller gi henne ingrediensene til denne kaken. Skjønner? Lykke til :D Hehe skjønner hva du mener. Jeg skulle ha skrevet at jeg ikke ønsker personlige tips. Ettersom dere igjen absolutt ikke kjenner henne haha... Vi treffes kun hos felles venner, eller på shopping, fest eller byen. Så vi har liksom aldri gjort noe sammen som bake, gå tur i fjellet osv. Festingen fra den tia er litt difus så der er jeg helt blank hehe..lurer på hvorfor hihi... Men den kurven kan jo være en ide.....
Gjest Fru Mæla Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Hehe, ja da skjønner jeg at det ikke er så lett å finne gave Men som sagt da foreslår jeg noe alá den kurven eller noe i den duren Hehe skjønner hva du mener. Jeg skulle ha skrevet at jeg ikke ønsker personlige tips. Ettersom dere igjen absolutt ikke kjenner henne haha... Vi treffes kun hos felles venner, eller på shopping, fest eller byen. Så vi har liksom aldri gjort noe sammen som bake, gå tur i fjellet osv. Festingen fra den tia er litt difus så der er jeg helt blank hehe..lurer på hvorfor hihi... Men den kurven kan jo være en ide.....
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Hehe skjønner hva du mener. Jeg skulle ha skrevet at jeg ikke ønsker personlige tips. Ettersom dere igjen absolutt ikke kjenner henne haha... Vi treffes kun hos felles venner, eller på shopping, fest eller byen. Så vi har liksom aldri gjort noe sammen som bake, gå tur i fjellet osv. Festingen fra den tia er litt difus så der er jeg helt blank hehe..lurer på hvorfor hihi... Men den kurven kan jo være en ide..... Miniflasker med sprit, fra festingen.. nattbussbillett limt på kortet til gaven. Alt jeg kom på nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå