Gå til innhold

Dette får virkelig sminken til å holde!

Anbefalte innlegg

Gjest Mongolina
Skrevet

Jeg kjøpte i går et produkt fra Models co (er neeeesten sikker på at de er riktig) som skulle gjøre at sminken holdt seg. En spray som man tar over når man er ferdig! Og den er heeelt utroolig!!! Nå sitter jeg her på nattevakt, jeg sminket med søndag kl 11.00. Har vært på farten, en tur ute i duskvær og nå har jeg jobbet i 5 timer og like forbasket sitter i.d foundation, rouge, øyenskygge og kajal!

Kostet like under 200,- og handles på Estethique hvertfall:):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd den ute på byen?

For når jeg er på byen og danser, så svetter jeg sminken bort!!

Skrevet

Hmm.. har bare hørt negativt om den der :tristbla: Ja, den får makeup til å holde lenge, men den gir visst urenheter sier mange.

Gjest Rompetroll
Skrevet
Hmm.. har bare hørt negativt om den der :tristbla: Ja, den får makeup til å holde lenge, men den gir visst urenheter sier mange.

Hei!

Jeg kjøpte meg også den her om dagen. Jeg har barebrukt den en gang, men skal jaggu sminke meg litt nå jeg, så skal vi se om den holder en middels treningsøkt, hehe. Må jo testes :)

Og det skulle ikke forundre meg om man får litt uren hud, virker jo liksom som det legger seg en "film" over sminken. Men får tåle en kvise eller to da for å bruke den i ny og ne. Er jo ikke nødvendig til hverdags, ikke for meg hvertfall. Men synes det er ok om man skal ut eller hva.

Skal oppdatere dere, jeg :filer:

Gjest Cinzano Asti
Skrevet

ModelCo har også en primer som skal legges før foundation. Den har en behagelig tykk gelekonsistens og gir fin glød til huden. Den lover også at sminken skal sitte bedre. Jeg har ikke prøvd den så mange ganger, men jeg synes den har funket fint de gangene jeg har hatt den på. Jeg måtte dog ha på en rimelig stor kremklatt, hvilket vil gjøre tuben noe udrøy.

Og for dere som er redd for å få urenheter; denne er oljefri. :)

Gjest Gjest_CHANELine_*
Skrevet

Synes den var fryktelig.Den svei som besatt da jeg sprayet den på.Og etterpå så det ut som om jeg hadde lagt en plastfilm over trynet.Anbefales ikke!!!!

Skrevet

Kan gi urenheter selvom den er oljefri :)

Men ja, oppdater oss !

Skrevet
ModelCo har også en primer som skal legges før foundation. Den har en behagelig tykk gelekonsistens og gir fin glød til huden. Den lover også at sminken skal sitte bedre. Jeg har ikke prøvd den så mange ganger, men jeg synes den har funket fint de gangene jeg har hatt den på. Jeg måtte dog ha på en rimelig stor kremklatt, hvilket vil gjøre tuben noe udrøy.

Og for dere som er redd for å få urenheter; denne er oljefri. :)

Syns du det ikke er ubehagelig å bruke så mye av den? De få gangene jeg har brukt den har det holdt med en liten ert, syns det blir så voldsomt iom at den inneholder silikon kan huden fort føles fet. Min gjorde det iallefall når jeg bruker den etter serum og krem, så primer ogsååå foundation etterpå. Ble too much for min hud.

Skrevet

Jeg synes ikke sminken holdt særlig lengre med den sprayen jeg.. Sprayer du på mye da eller?

Gjest Cinzano Asti
Skrevet
Syns du det ikke er ubehagelig å bruke så mye av den? De få gangene jeg har brukt den har det holdt med en liten ert, syns det blir så voldsomt iom at den inneholder silikon kan huden fort føles fet. Min gjorde det iallefall når jeg bruker den etter serum og krem, så primer ogsååå foundation etterpå. Ble too much for min hud.

Med en gang føles det litt too much, men etter en liten stund kjennes den ikke lenger på huden (min i hvert fall) :).

Skrevet

Hei!

Jeg synes den sprayen er super, jeg.

Føles jo ikke dritdeilig akkurat når man sprayer på, men sminken holder esg jo der den skal være. Når sprayen har tørket så er det ikke mye jeg merker, hvertfall. Litt "stivere" på et vis er man jo, men.. Lide for skjønnheten, jenter.

Så inntil noe annet og bedre kommer dalende til meg så er jeg mer enn veldig fornøyd, jeg. Og har ikke fått noen urenheter heller.

Bruker den ikke hver dag heller, bare så det er sagt. Men hvis jeg sminker meg litt ekstra med foundation og sånn, så er den glimrende. For meg ;)

Skrevet
Synes den var fryktelig.Den svei som besatt da jeg sprayet den på.Og etterpå så det ut som om jeg hadde lagt en plastfilm over trynet.Anbefales ikke!!!!

Du skal jo ikke spraye deg ned med den, og ikke stikke den 5 cm fra ansiktet heller! Personlig syntes jeg den er genial! I januar var jeg ut på på den våteste dagen i 2008 på østlandet. Det lavet ned mengder med våt sne, og det rant fra kåpen og håret. Tenkte at når jeg kom inn, så kom jeg til å se ut som en Panda!

Alt satt der det skulle, selv makeupkremen, og rougen, nei dette er det råeste jeg har vært borti! Bruker deg 5 dager i uken (da jeg skal på jobb), og jeg ser nysminket og fresh ut dagen igjennom, Thank heaven for denne fixing sprayen!

Tinaiben :)

Gjest Gjest_Haldis_*
Skrevet

Hei!

Jeg synes den sprayen er super, jeg.

Føles jo ikke dritdeilig akkurat når man sprayer på, men sminken holder esg jo der den skal være. Når sprayen har tørket så er det ikke mye jeg merker, hvertfall. Litt "stivere" på et vis er man jo, men.. Lide for skjønnheten, jenter.

Så inntil noe annet og bedre kommer dalende til meg så er jeg mer enn veldig fornøyd, jeg. Og har ikke fått noen urenheter heller.

Bruker den ikke hver dag heller, bare så det er sagt. Men hvis jeg sminker meg litt ekstra med foundation og sånn, så er den glimrende. For meg ;)

Helt super, dusj fort, med en S bevegelse (lukk øynene ; ) veldig lite, så ser du nysminket ut nesten hele dagen. H :danse:

Skrevet

Tror dere den kan fungere for folk med sensetiv hud også? Den høres jo bare helt super ut! :)

Gjest Gjest_Jane_*
Skrevet
Hva heter egentlig produktet?

Det heter Beauty Fix spray fra Modelco, anbefalles på det sterkeste!!

Gjest Gjest_Jane_*
Skrevet
Tror dere den kan fungere for folk med sensetiv hud også? Den høres jo bare helt super ut! :)

Tror jeg helt sikkert, med på prøve det på i butikken, så finner du det ut før du bruker penger på det. :)

Skrevet
Tror jeg helt sikkert, med på prøve det på i butikken, så finner du det ut før du bruker penger på det. :)

Lurt! :)

Skrevet

høres nesten litt ut som om huden ikke får puste av dette produktet.. vet ikke jeg men.. hørtes nesten slik ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...