Solstrålen Skrevet 5. juni 2003 #1 Del Skrevet 5. juni 2003 Er det noen som har vært på Bali og kunne fortelle meg noe om prisnivået der?? Er det noen som har andre tips ang Bali?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 6. juni 2003 #2 Del Skrevet 6. juni 2003 sjekk: lonelyplanet.com Der ser du litt om prisnivå, klima og hva man bør se og andre tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 6. juni 2003 #3 Del Skrevet 6. juni 2003 Hmm... sto visst ikke noe om prisnivået akkurat på bali, det pleier å gjøre det. Men her er linken til Bali-sidene: http://www.lonelyplanet.com/destinations/s...east_asia/bali/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 6. juni 2003 #4 Del Skrevet 6. juni 2003 BILLIG!!! ei venninne reiste dit i fjor, med samboer og sønn, var bortei 1mnd. de hadde kun kjøpt flyreise, og hadde bare med seg håndbagasje, for de ville reise litt rundt. de handlet MASSE, og med shopping, bosteder, transfer mellom forskjellige steder osv osv brukte de under 20 000 TILSAMMEN! på en måned!! tre stk!! hun fortalte at de bare hadde handlet og brukt penger uten å tenke, enda hadde de ikke brukt mer... det er snakk om at en brusboks koster 80ØRE der da, så... (og jeg og sambo som brukte 40 000 på øyhopping tre uker i hellas.. det var inkl. fly, men allikevel...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 7. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 7. juni 2003 Tusen takk for svar! Vi skal dra på bryllupsreise, og skal være borte ca 3 uker. Har hørt at det skal være så billig der nede. Er jo gøy å dra til steder som man virkelig kan slå seg løs med lommeboken og! Har og vært i Hellas på øyene, og vi fikk helt sjokk av prisene! Vi betalte 15 kr for en liter juice! Nå er jo turen til Bali forsåvidt dyr, så det er gøy å vite at prisene er lave! Andre tips om Bali?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 11. juni 2003 #6 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg skal for første gang til Bali nå til sommeren, gleder meg som en liten unge, vi skal bo i Sanur-området etter som jeg har hørt mye dårlig om Kuta (alt for mye mas og kjas, for mange turister og søppel osv). Vi har planer om å reise opp til Ubud hvor det skal være mye bra kunstverk i både tre, sølv og tekstil. Ellers skal en øy-rundtur være flott, noe helt annet enn turistbyene med flott natur. Sender deg en PM på norske hjemmesider om Indonesia, hvis du vil? God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 11. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 11. juni 2003 Ja, det hadde vært flott, Ringblomst! Når drar dere? Vi skal vaksineres nå til uken, og DET gruer jeg meg vanvittig til! Vi skal bo litt rundt forbi. De første dagene skal vi tilbringe i utkanten av Kuta (som du sier; hørt mye negativt om, men...) Så skal vi bo endel dager i Nusa Dua. Vi skal også bo 10 dager på Lombok, som er mer av en Paradisøy enn Bali. Du får ha GOD TUR! Gleder meg og som en unge!!! Jeg gleder meg utrolig til å utforske øyene. Blir utrolig gøy å se forskjellen på hinduistiske Bali og muslimske Lombok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 12. juni 2003 #8 Del Skrevet 12. juni 2003 Da sender jeg deg en pm nå, har hørt masse fint om Lombok, at det skal være slik Bali var for tredve år siden. Min mor var på Bali for 23 år siden, tror nok det har forandret seg en hel masse siden da. Vi reiser 13. juli til Bali og skal være der i syv netter. Ble vaksinert ganske tidlig i mai måned, var øm i armene noen dager etter på, men synes vaksinasjoner er bedre enn blodprøver. Går nok så bra så . Riktig god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå