Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Finnes ikke dette? har letet overalt. Er drit lei å gå for å handle undertøy for ender bare opp skuffet. Finner bare sånt som min mor går med i min størrelse.
Nabodama Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Wonderbra har, de får du kjøpt på e-bay
Chihiro Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Har du vært i en skikkelig undertøysforetning? Vet ikke hvor du bor, men her i Bergen har vi f.eks. Netty og Change. I Oslo er det en som heter Lalina som skal være super. Selv er jeg veldig glad i Bravissimo , kjempefint undertøy fra D-cup og oppover. Overhodet ikke kjerringstil. Skulle gjerne vært kunde der fortsatt, men jeg har visst krympet.
Essie_ Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 (endret) Lindex har, eller har hatt hvertfall. Også vil jeg tro de har i rene undertøysforretninger. Change og Lalina har sikkert. Endret: så ikke at dere hadde svart da jeg svarte.. Endret 7. september 2008 av Anemsi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå