Gjest Gjest_Blomsterpiken_* Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Lurer på hvor lenge du var sammen med faren til barnet ditt før dere fikk barn? Hvor gamle var dere? Fikk dere flere barn? Er dere sammen fortsatt? :rødme: Takk for svar!!
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Var rundt 17 og 19 da vi ble sammen, fikk vår førstefødte to år senere. To barn har vi sammen og er fremdeles sammen etter 27 år. Besteforeldre har vi også rukket å bli :-)
Alison Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 (endret) Vi hadde vært sammen i 4 år da eldstemann ble født. Jeg var da 21 og han 24. Det ble etter hvert 2 barn til og vi har nå vært sammen i 20 år. Endret 7. september 2008 av Alison
Honey Bee Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Jeg ble sammen med far til de to eldste da jeg var 16,han var 17.Fikk første datter da vi var 18 og 19,datter nr 2 da vi var 19 og 20.Vi var sammen i 8 år. Ble sammen med far til de 2 yngste da jeg var 26,han var 33.Etter 2 år kom første barn tett fulgt av nr 2 året etter.Vi var bare sammen i 5 år.
Reveal Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Vi ble sammen i russetiden (altså ca 19 år)Vi var sammen i 4 år før vi første gang jeg ble gravid (endte med dødfødsel). Ble gravid igjen etter i underkant av et år. Så hadde da vært sammen i 5. To år seinere (altså etter 7 år totalt) gikk vi fra hverandre. Så vi er ikke sammen lengre. Men ville nok heller ikke tatt sjansen på flere barn. En dødfødsel og en prematur er ikke tegn på en "god kombi".
Helen Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 (endret) Jeg var sammen med faren til min eldste fra jeg var 14 og han 16 år, vi fikk ei datter da jeg var 21 år (ble gravid på p-pilla). Vi var sammen i 9 år. Min eldste sønn fikk jeg som 25 åring, faren var 37, da hadde vi vært sammen i nesten 1 1/2 år (nok et p-pille barn). Vi var sammen i 3 år. Yngstesønnen fikk jeg som 29 åring, faren var 31 år. Vi hadde vært sammen i ca 2 år og denne gangen var det planlagt. Vi har nå vært sammen i 10 år og gift i 7 av de Endret 8. september 2008 av Helen
asterix Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Jeg var 20 og mannen min akkurat fyllt 26 da vi traff hverandre i april et år, giftet oss i mellomjula samme året. I juni året etter ble vi (planlagt) foreldre for første gang. Etter det har vi fått 7 barn til og nå i jula kan vi feire 18 års bryllupsdag.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Jeg var 21 da jeg fikk mitt første barn, med en dust jeg er glad for vi aldri ser igjen- både mitt barn og jeg. Tror ikke jeg hadde våget meg ut på "markedet" som ung og singe alenemor, men heldigvis hadde jeg en veldig flott eks,som jeg etterhvert ble sammen med igjen. Vi fikk to barn til. Mannen min ser på alle tre som sine barn og forskjellsbehandler aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå