Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Har vært på utkikk etter leilighet en liten stund nå, men det er jo umulig å få noe som helt når det er 15 stk på visning. Så det gjelder å bli husket best mulig. Hvordan får man leiligheten? Jeg smiler alltid masse, og finner masse positive ting å si om leiligheten. Hittil har jeg vært heldig å vært alene på visningene (og fått den ene,men den var forfedelig, så takket nei) Skal på en imorgen og det er nesten sånn at jeg grurer meg, fordi jeg har så sinnsykt lyst på den. Og trenger en NÅ. Noen råd om klær, væremåte? Jeg er 21 og mulig jeg ser ut som ei som fester endel men ikke mer enn andre på min alder. Skal jeg sminke meg lite, og fikse meg opp litt? Tenkte litt på dette med at de "pene" får alltid det beste, og er usikker på om jeg skal sminke meg "pen" eller gå med minst mulig, å heller se liten ut. Hjelp meg folkens!! Tar imot alle råd! Noe forlsag til hvordan jeg kan skille meg ut? regner meg jeg havner litt i skyggen fordi det kommer til å komme MANGE dit..
Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Eh. Du snakker om å leie nå antar jeg, ikke kjøp?
Rosalie Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 (endret) Du kan jo prøve med "leie-CV". Et ark hvor du enkelt presenterer deg selv og hva du driver med, gjerne med bilde og referanser fra tidligere leieforhold, som du gir utleier. Normalt pene og rene klær. Men veldig ofte tar utleier alle navn på lista og legger i en hatt og trekker. Endret 8. september 2008 av Wadjet
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Ikke smisk med utleier, det blir fort gjennomskuet. Ha en vanlig høflig opptreden, og se om du kan få et par ord med utleier på egenhånd. leie-cv som blir nevnt over kan også være lurt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå