Gjest Fuglehue Skrevet 5. juni 2003 #1 Skrevet 5. juni 2003 harr harr harr! Noen som har spilt dette? Genialt spill!
Samsara Skrevet 5. juni 2003 #2 Skrevet 5. juni 2003 Nei, men jeg spiller mye annet. Hvorfor synes du det er bra? *tar anbefalingen ad notam*
Gjest Fuglehue Skrevet 5. juni 2003 #3 Skrevet 5. juni 2003 Det er sånn pek og klikk eller hva de kaller det... tenkespill, du skal ha samtaler med masse pirater og redde dama di som er forvandlet til gullstatue. Veldig gøy humor i spillet hihi!
Joplaya Skrevet 5. juni 2003 #4 Skrevet 5. juni 2003 Spilte et monkey island spill en gang i tiden ja. Sinnsyk humor Det beste var jo at man aldri kunne dø uansett hva man gjorde Har spilt litt det siste spillet også, escape from monkey island. Er ikke ferdig, kanskje jeg skulle plukke det frem igjen en dag?
maiaa Skrevet 5. juni 2003 #6 Skrevet 5. juni 2003 JEG OG KJÆRESTEN ELSKER SÅNNE SPILL!!!!!!!!! Vi kan sitte i flere timer sammen og spille! :D Hvis man liker Monkey Island, er det vel verdt å prøve Sam & Max og Grim Fandango også!
Snehvit Skrevet 5. juni 2003 #7 Skrevet 5. juni 2003 Å ja, jeg elsker Monkey Island-spillene! Det er mange år siden jeg spilte dem, tror faktisk det var på Amigaen min. Jeg spilte mye dataspill tidligere (før jeg ble for opptatt med studier o.l.), og liker absolutt best adventure-sjangeren. Jeg kan faktisk ikke sette igang med slike spill lenger, for da blir jeg sittende der helt til jeg har kommet gjennom spillet... Hvis du liker denne sjangeren, bør du også prøve spill som Den Lengste Reisen, Touché, Phantasmagoria (kjempeskummelt - jeg ble nesten nervevrak etterpå), Pandoras Directive o.l. Hva som finnes av nye adventurespill aner jeg ikke, men jeg kommer nok til å starte opp igjen når jeg etter hvert kanskje får en mindre hektisk hverdag (hvis det noen gang skjer...)
MarianneE Skrevet 6. juni 2003 #8 Skrevet 6. juni 2003 Aldri hørt om, men det hørtes morsomt ut! Mannen og jeg eeeeelsker slike spill!
Samsara Skrevet 6. juni 2003 #9 Skrevet 6. juni 2003 Hm. Tror jeg har spilt det en gang. Noe med en gal professor og en ape som skulle rundt og spiste bananer? Grim Fandango-spillet har jeg fått anbefalt før, det er visst kjempebra. Spiller Rayman, Zelda og Spyro i noe som vel må bli denne sjangeren. Og det er jättekul. :D
Snehvit Skrevet 6. juni 2003 #10 Skrevet 6. juni 2003 Noe med en gal professor og en ape som skulle rundt og spiste bananer? Ehh... dette høres i hvert fall ikke ut som Monkey Island slik jeg husker det. Ingen professor, men derimot pirater og sjørøvere!
Gjest Fuglehue Skrevet 7. juni 2003 #11 Skrevet 7. juni 2003 Yarr! :enig_animasjon: Pirater er dritmorro!
Miew Skrevet 7. juni 2003 #12 Skrevet 7. juni 2003 Jupp, har spilt gjennom ALLE monkeyspillene, jeg ! *stolt* Hehe, prøvde meg igjen på det siste som kom ut for noen år siden her forleden dag....det tok meg et døgn å spille gjennom...kjipe greier. Jaja, gleder meg til neste som skal komme ut! Tror det er det siste Touche! Touche! I am rubber, you are glue! Mouhahaha
Snehvit Skrevet 7. juni 2003 #13 Skrevet 7. juni 2003 Touche! Touche! Kom meg aldri gjennom det spillet, jeg. Husker ikke hvor jeg satte meg fast, men i hvert fall var det et eller annet problem jeg ikke greide å løse. Lurer faktisk på om det var en eller annen "portvokter" jeg ikke kom meg forbi. Det var nok i tiden før jeg fikk internett, for nå kan man heldigvis finne hint til de aller fleste spill på nettet. Irriterte meg i hvert fall grønn over ikke å komme videre den gangen, for det spillet var jo kjempemorsomt!
Samsara Skrevet 7. juni 2003 #14 Skrevet 7. juni 2003 Konfererte med gemalen, han kunne bekrefte jeg har spilt noen minutter av begynnelsen. Og er det det jeg husker, er det en grunn til at det ble med de minuttene. Nå har jeg i alle fall spilt meg gjennom de jeg liker av de vi har, og er på jakt etter noe nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå