Gå til innhold

Bryllupsreise

Sig

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. :roll:

Ja nå nærmer den store dagen seg, gifter meg 2 august. Har faktisk ikke begynt å bruke disse sidene før nå. Har vel det meste i boks, når det gjelder forberedelsene. Det jeg lurer på er hvor dere hat tenkt å dra på bryllupsreise ? Vi har ikke bestilt noen reise enda, da vi planlegger å dra litt senere på høsten / vinteren. Regner kanskje med at vi ender opp med Tailand, da det er et sted vi begge har lyst å reise til, men vi er enda ikke helt sikre. Så har dere noen tips, tar jeg de gjerne i mot .

Hilsen Sig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kikket på Mauritius, Seyschellene og Maldivene. Ser nydelig ut alt sammen, men vi endte opp med Mauritius. Der skal vi bade, sole oss, dykke, fiske og spise god mat og kulen i 16 dager.

Vi gleder oss som unger! :hoppe:

Men det koster litt da...men det er jo "once in a life-time"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 9. august. 2 dager senere reiser vi på 2 ukers bryllupsreise til Koh Samui.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslo Auswitch for høvdingen. Helt seriøst. Det ville han ikke, så vi endte opp på hytta i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke om vi får råd, men vi har fryktelig lyst til å kjøre "coast to coast" i USA neste høst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi skal på bryllupsreise... Men jeg får ikke vite hvor!!! :roll:

Får ikke vite det før på mandag når vi skal på flyet...

Sukk...

Og så jeg som er verdens mest nyskjerrige person!!!

Men litt søt er han jo da... :wink:

Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi utsetter bryllupsreisen tre måneder og så drar vi på langtidsferie til Cuba og resten av Karibien. Satser på å lære oss spansk og ellers nyte livet og hverandre i tre måneder... Tror det blir en grei løsning...!! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det blir storby langweekend på oss.

Vi gifter oss lørdag 29. mai og reiser torsdag 3. juni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi resier søndag eller mandagen etter. Enten blir det på hytta eller så kjører vi bil i Europa.... Gleder meg!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...