AnetteR Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Inspirert av tråden "strikke julegaver" fikk jeg nå veldig lyst til å strikke tovede tøfler. (Mannen min sitter i stolen og ler høyt akkurat nå....) Jeg har liten strikkeerfaring. Kan legge opp og strikke rett.... Så blant annet på anbefaling om tovede rutetøfler. Regner med legg opp 22m betyr 22 masker. Hva betyr "strikk alle pinner rett"? Hva vil det si å tove? Noen som har oppskrifter jeg kanskje kan prøve meg på?
Gjest Pysepus Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 22 m betyr 22 masker ja Å strikke rett hele tiden vil si at man bare bruker rettstrikk - på alle omgangene! Jeg har dessverre ikke noen oppskrift på helt enkle tovede tøfler, men det er jeg helt sikker på at de har i en strikkebutikk om du bor i nærheten av den Og der kan de nok hjelpe deg også (det pleier iallfall jeg gjøre med mine kunder)
AnetteR Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 22 m betyr 22 masker ja Å strikke rett hele tiden vil si at man bare bruker rettstrikk - på alle omgangene! Jeg har dessverre ikke noen oppskrift på helt enkle tovede tøfler, men det er jeg helt sikker på at de har i en strikkebutikk om du bor i nærheten av den Og der kan de nok hjelpe deg også (det pleier iallfall jeg gjøre med mine kunder) Takk for svar=) Skal stikke innom en butikk og mase litt, da. Er sikkert litt mer service der en i en gjennomsnittelig klesbutikk. Hadde vært så gøy å få det til.
Småkjekset Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 http://www.garnstudio.com/lang/no/kategori_oversikt.php Her kan du få mye tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå