Gjest Gjest_Confused_* Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Det har vært en stor gnist mellom meg og en kollega over lengre tid. For noen mnd siden rotet vi litt på (ingen sex). I helga skulle vi på samme fest igjen, men jeg ble vel mer forvirret enn noe annet. Han sa at han likte meg godt flere ganger, ville gjøre diverse ting med meg, sa at dersom vi hadde rotet mer så hadde det vært "en drøm komt i oppfyllelse" for ham...blablabla.... Han kysset meg flere ganger, men trakk seg bort igjen med en gang. Jeg kunne tenkt meg et skikkelig tungekyss.. *rødme*, men tørte ikke når han bare kysset et lite kyss om gangen. Han klemte meg lenge og holdt meg i handa. Virket kjempegiret på å være sammen med meg, men inget langt kyss altså... Forvirret jeg nå.... Skulle tro at dersom han likte meg virkelig så hadde han ønsket å kysse leeeenge, hva? Han tok meg på rumpa og litt på brystene. Synes det ble litt rart dette her jeg. Finnes det menn som ikke liker å kline? PS. Han er nettopp komt ut av et 12 årig forhold og vi er ikke 14..hehe Ble litt rotete dette, men dere forstår sikkert hva jeg mener
Gjest missLady Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Kanskje du hadde dårlig ånde? neida.. Men klart det finnes gutter som ikke liker å kline, må vel finnes det vil jeg tro.. Men kanskje han ikke turte å kline til, kanskje han ventet på at du skulle gjøre det??
Gjest Gjest_Confused_* Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Oh shit (note to self: sjekk ånde neste gang) Ja, jeg trakk meg jo kanskje litt bort når jeg ble litt usikker på hva han ville.. Herregud, føler meg som en tenåring igjen..
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Oh shit (note to self: sjekk ånde neste gang) Ja, jeg trakk meg jo kanskje litt bort når jeg ble litt usikker på hva han ville.. Herregud, føler meg som en tenåring igjen.. Jeg har en X som aldri ville kline og kysse ordentlig, så, ja det er mulig!!! Merkelig nok var han god i senga. Han hadde visst bare litt angst for mye kyssing. Snodig fyr...
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Oh shit (note to self: sjekk ånde neste gang) Ja, jeg trakk meg jo kanskje litt bort når jeg ble litt usikker på hva han ville.. Herregud, føler meg som en tenåring igjen.. Jeg var sammen en gang med en fyr som fikk ereksjon hver gang vi tungekysset J, så han prøvde å unngå det hvis vi var ute, eller ikke hadde anledning til sex. I begynnelsen skjønte jeg ingenting og ble skikkelig forbannet, når han snudde hodet etter en lett kyss og ikke ønsket å tungekysse med meg oftere. Etter hvert skjønte jeg det, og møtte nøye meg med lette kyss ute blant folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå