Nala Skrevet 5. juni 2003 #1 Del Skrevet 5. juni 2003 Hvor lenge skal man egentlig ha rensemelk/krem på huden før man vasker den av? Blir aldri helt klok på dette... Skal det sitte på et par minutter og virke eller skal man bare ha på og vaske av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 5. juni 2003 #2 Del Skrevet 5. juni 2003 Det har egentlig jeg også lurt på... pleier å skylle det av etter å ha massert det inn et par sekunder... men er det riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweetie_20 ikke innlogga. Skrevet 5. juni 2003 #3 Del Skrevet 5. juni 2003 Samme her!!Har aldri funnet ut av det der.....irriterende at det ikke står på pakken.Jeg pleier å massere den inn et minutt og så skylle av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 5. juni 2003 #4 Del Skrevet 5. juni 2003 Man skal massere den inn med oppadgående bevegelser, skylle godt og påføre ansiktsvann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 6. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg bruker nå Dermalogicas Essential Cleansing Solution. På den står det faktisk, som starie sier, at man skal massere inn med oppadgående bevegelser for deretter å skylle av. Men jeg mener at jeg tidligere ble fortalt at man skulle la renseprodukter sitte på mens man tok tannpussen, altså i ca tre min. Derfor jeg er i tvil... Lurer forresten på flere ting ang det å rense huden. Man skulle tro det var enkelt, men dengang ei :oops: Fukter dere ansiktet med vann før dere har produktet på? Det gjør jeg alltid, selv om det ikke står noe om det på produktet. På produktet står det bare at man tar litt i hånda og masserer inn. Jeg føler likevel at det er bedre å våte huden litt først for liksom å åpne porene litt? Er det helt feil? Og til slutt: Lukker dere porene med kaldt vann etter rensing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 6. juni 2003 #6 Del Skrevet 6. juni 2003 Ansiktsvannet skal vel lukke porene... det står det ihvertfall på min flaske om jeg ikke husker feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 6. juni 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 6. juni 2003 Ansiktsvannet skal vel lukke porene... det står det ihvertfall på min flaske om jeg ikke husker feil... Jeg bruker ikke tradisjonelt ansiktsvann, men sånn aromessenceolje fra Decleor (Ylang ylang). Men denne har kanskje samme funksjon? Kanskje huden min får dårligere nytte av denne olja når jeg bruker kaldt vann først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 6. februar 2008 #8 Del Skrevet 6. februar 2008 Eg har alltid berre smurt på renseltionen og deretter fjerna den med ein lunka vaskeklut rett etterpå. Så tar eg ansiktsvatn. Nokon som veit om det er "feil" å bruka vaskeklut i ansiktet når ein har tørr hud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå