Gå til innhold

Hvor var Gud når ..

Gjest JP

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjenfødt i Herren
Hvor var Gud når dinosaurene levde på jorda? :engel:

Dinosaurene har aldri levd på jorda. De knoklene er spredt utover av Satan for å forvirre oss og prøve får fasthet i troen.

Les Bibelen så lærer du også hvordan alt ble til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinosaurene har aldri levd på jorda. De knoklene er spredt utover av Satan for å forvirre oss og prøve får fasthet i troen.

Dette er et sånt innlegg jeg ikke vet om er ironisk eller ikke. Men jeg håper på førstnevnte, ellers er det litt skummelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur dinosaurane o.l blei skapt av Gud før menneska vart skapte. Meiner det står i 1.Mosebok at dyra vart skapt først, etter planteriket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud drev og spilte X-Box med de Erkeengelen Mikael på den tiden

Og Lucifer blei sint fordi han ikke fikk være med å spille? Og resten er historie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Lucifer blei sint fordi han ikke fikk være med å spille? Og resten er historie...

Det var ikke derfor Lucifer ble sur. Lucifer ble sur fordi Erkeengelen Raphael ikke ville dele hoppetauet sitt med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke derfor Lucifer ble sur. Lucifer ble sur fordi Erkeengelen Raphael ikke ville dele hoppetauet sitt med han.

Uff, er det rart det er krig i verden... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, er det rart det er krig i verden... :(

ja det er tragisk. Bare tenk hadde han fått låne hoppetauet så ville han ikke fristet Adam og Eva til å spise eplet. Og vi hadde enda levd i Paradiset. Som litt ironisk mest sansynligvis lå i de som i dag er Irak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Utrolig at det er mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...