oktoberbrud Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Her er et lite tips til dem som skal ha slør: ta sløret ut av plasten (eller noe annet som det er pakket inn i) og sjekk om det er bretter på sløret. Det var det på mitt..... ikke noe problem å få levert d inn der jeg kjøpte d for å stime d, men for mitt tilfelle var d bare flaks at jeg oppdaget d før den store dagen!! Så jenter: obs! obs!
LilleSiri Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Om det er bretter på sløret er det bare å la det henge på badet mens du tar deg en god og varm dusj; dampen vil få sløret til å rette seg helt ut
TuttaV Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Om det er bretter på sløret er det bare å la det henge på badet mens du tar deg en god og varm dusj; dampen vil få sløret til å rette seg helt ut Det er notert!
angara Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Mitt slør rettet seg av seg selv, etter å ha hengt rett ned fra en kleshenger i et par dager. Det er verre med kjolen... Den har også hengt lenge nå, uten å rette seg. Kanskje det hjelper å henge den i dusjen? Eller MÅ man få profesjonell hjelp av et renseri?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå