smil Skrevet 24. april 2002 #21 Skrevet 24. april 2002 Giftet meg i 99, fikk barn i 2001. For meg var det helt natulig å gifte meg før jeg fikk barn. Er nok litt gammeldags Smil
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2002 #22 Skrevet 25. april 2002 Hei hei... Tror ikke det har så mye og si på forholdet vårt.. Vi har ikke noen planer om å gifte oss i den nærmeste fremtid... men vi har det nå bra alikevel!!! Har en sønn på snart 2,5 år, og han maser ikke han nei... mener mamma og pappa har det utmerket.. he he Gifting bør foregå når en har tid og overskudd til og gjøre det, for ikke snakk om å ha penger til det... Lykke til..
Avenodite Skrevet 26. april 2002 Forfatter #23 Skrevet 26. april 2002 Takk for alle svar!! Jeg kunne selv godt tenkt meg å være gift før vi prøver å få barn, men slik blir det nok ikke. Samboeren min har lysr på barn før bryllup, selv om han sier han vet han vil gifte seg med meg.. Han har vært gift en kort periode tidligere, og har et barn (som han fikk før han ble gift) Jeg kunne jo valgt å vente endel år med barn, slik at han blir klar til å fri, men så har jeg lyst på barn nå...Vi har kjøpt hus, og er begge i fast jobb, så forholdene er jo ordnet. Jeg får nok vente noen år med ring på fingeren.. Klem fra Avenodite
Lille Skrevet 26. april 2002 #24 Skrevet 26. april 2002 Stabilitet og trygghet for barna kommer vel mer an på forholdet mellom foreldrene, enn hvilken samlivsform man har valgt? Eller er jeg helt på jordet nå? 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå