Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Jeg har aldri skjønt hva som er poenget med parfyme. Det lukter også veldig vondt. Er jeg den eneste som aldri har brukt parfyme? får ofte parfyme i gave, og det virker som om at ingen tenker på muligheten for at jeg ikke liker parfyme. Jeg er forresten en 23 år gammel mann.
Nausicaä Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Kanskje du bare ikke har funnet parfymen du liker? De fleste "populære" manneparfymene lukter i min nese likt, men det finnes andre merker som kanskje du vil like bedre? Om du ikke bryr deg i hele tatt, er det vel bare å la være.
feuerstein Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Jeg bryr meg om parfyme, og da på en slik måte at det ikke bare er å la være. Jeg får pustebesvær når folk i nærheten bruker for mye. Folk må gjerne bruke en deodorant med svak lukt, men de som dynker seg i kraftig lukt skaper problemer for meg. På den annen side har jeg ingen problemer med så sterk lukt av diesel/parafin/mineralolje at andre blir kvalme. Kanskje jeg burde dusje i diesel før jeg drar på fest, så skjønner parfymestinkere hvordan jeg har det
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Det hørtes utroloig kjipt ut. Du har mye å lære. Kjøp deg Armani eller andre merker og lukt godt du også. Nordmenn bør ikke lukte fjøs.
Crianza Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Det får vel være opp til den enkelte hva de vil gå rundt å "dunste" som... Tror nok det er lettere for folk som lukter rent og godt å omgås andre folk i alle fall Jeg synes det er spennende med dufter og har funnet min favorittparfyme, både til hverdags, kvelds og fest. Gøy å variere. Og ikke minst: Det er ingenting som er så deilig som å kjenne en tøff og maskulin godlukt på et realt mannfolk!! Så det så, hehe
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Synes ikke menn skal lukte parfyme, jeg har aldri kjent noen parfyme som lukter "maskulint"
Moesha Skrevet 7. september 2008 #7 Skrevet 7. september 2008 Jeg bruker parfyme når jeg kommer på det, men det er sjelden og stort sett bare om jeg skal noe "spesielt."
Ugla Skrevet 7. september 2008 #8 Skrevet 7. september 2008 Jeg får pustebesvær når folk i nærheten bruker for mye. Folk må gjerne bruke en deodorant med svak lukt, men de som dynker seg i kraftig lukt skaper problemer for meg. Det er mange som har dette problemet, og det bør vi ta hensyn til (jfr røyk)! Vet om noen som heller hadde valgt å sitte sammen med røykere, enn sammen med parfymestinkende mennesker (og en blanding av flere, gjør det ofte enda verre for de).
Bokalven Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 Nei, jeg bruker parfymefri rollon. Jeg er allergisk mot parfyme, både på meg selv og andre.
Gjest Kaya83 Skrevet 8. september 2008 #10 Skrevet 8. september 2008 Jeg bruker parfyme i små mengder.. Så lite at man bare lukter det hvis man er i intimsonen min.. Jeg er allergisk mot parfyme - som flere og flere er blitt for tiden - men det går greit hvis det er veldig lite.. Blir jeg tvunget opp i situasjoner hvor jeg MÅ forholde meg til mennesker som bruker altfor mye parfyme kan jeg ende opp med å måtte gå.. Kino feks.. Det er grusomt.. Verste er gamle damer som tror at parfymen fra 1957 lukter godt enda..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå