Gå til innhold

Leser du andre sine blogger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser du fast en blogg med hele 7 poster? Det var vel en litt lite diskret måte å reklamere for sin egen blogg på.

Skrevet
Leser du fast en blogg med hele 7 poster? Det var vel en litt lite diskret måte å reklamere for sin egen blogg på.

:ler:

Ja, jeg leser blogger. Er det ikke det som er poenget med dem?

Skrevet

:fnise: er da ingen reklame for min egen blogg.

Jeg blogger ikke

Skrevet

Leser andres og blogger litt selv.

Skrevet

Nei. Å lese andre sine blogger er som å lese andres post. Det er ulovlig.

FY!

Skrevet

Leser mange blogger, både private og faglige.

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Da må jeg kjede meg VEEEELDIG! :)

Skrevet

Til TS: hvorfor leser du blogger om selvskading, hvorfor finner du det så interessant?

Vel, selv er jeg innom moteblogger og interiørblogger og titter om jeg kjeder meg og har god tid... :)

Skrevet

Vel jeg ble tipset om den ene siden og så fikk jeg et tips om den andre siden og så ble det bare at jeg er å leser der innimellom.

Er ikke opphengt i selvskading,men liker å lese om hvordan andre har det.

Alle er ikke like og har ikke samme dagen.

:sjenert:

Utrolig godt skrevet av hun som er nattevakt og hun andre.

Men det er da min mening og vi har jo alle våres egne meninger

Skrevet

Ok, Ja jeg mente ikke noe galt med det, men ble bare litt nysgjerrig. :)

Skrevet

Ja, jeg leser endel blogger, men bloggen må helst omhandle et spesielt tema jeg er opptatt av. Det er dørgende kjedelig å lese alle disse "i dag har jeg vasket huset og nå skal jeg snart på jobb"-bloggene som florerer -det virker som om "alle" skal blogge i dag, selv uten noe å blogge om. Men noen få skriver så bra (eller helst; har så spennende liv) at hverdagsskildringene i seg selv er underholdende og/eller inspirerende.

Skrevet

Hvilke andre blogger skulle jeg lese enn andres blogger? :klø:

Skrevet
Ja, jeg leser endel blogger, men bloggen må helst omhandle et spesielt tema jeg er opptatt av. Det er dørgende kjedelig å lese alle disse "i dag har jeg vasket huset og nå skal jeg snart på jobb"-bloggene som florerer -det virker som om "alle" skal blogge i dag, selv uten noe å blogge om. Men noen få skriver så bra (eller helst; har så spennende liv) at hverdagsskildringene i seg selv er underholdende og/eller inspirerende.

*signerer*

Hmmm, hvor ble det av den gode, gamle dagboka.... :tongue:

Leser fra tid til annen blogger som omhandler et spesifikt tema. Mest faglige saker.

• 11 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...