supergirlme Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Lurte på om det var noen som leser blogger. Jeg synes det er litt spennendes å lese om andre sin hverdag. Leser fast to .. http://mopetti.blogspot.com/2008/09/sprakk-jeg.html og http://www.fullthus.com/blogg/2007/03/fastvakt/#comment-4498
Gjest78 Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Leser du fast en blogg med hele 7 poster? Det var vel en litt lite diskret måte å reklamere for sin egen blogg på.
Bellatrix Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Leser du fast en blogg med hele 7 poster? Det var vel en litt lite diskret måte å reklamere for sin egen blogg på. Ja, jeg leser blogger. Er det ikke det som er poenget med dem?
supergirlme Skrevet 7. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2008 er da ingen reklame for min egen blogg. Jeg blogger ikke
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Nei. Å lese andre sine blogger er som å lese andres post. Det er ulovlig. FY!
Daria Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Leser mange blogger, både private og faglige.
Lise_ Skrevet 14. september 2008 #10 Skrevet 14. september 2008 Nei, egentlig ikke. Da må jeg kjede meg VEEEELDIG!
Gjest Tanita Skrevet 14. september 2008 #11 Skrevet 14. september 2008 Til TS: hvorfor leser du blogger om selvskading, hvorfor finner du det så interessant? Vel, selv er jeg innom moteblogger og interiørblogger og titter om jeg kjeder meg og har god tid...
supergirlme Skrevet 16. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. september 2008 Vel jeg ble tipset om den ene siden og så fikk jeg et tips om den andre siden og så ble det bare at jeg er å leser der innimellom. Er ikke opphengt i selvskading,men liker å lese om hvordan andre har det. Alle er ikke like og har ikke samme dagen. Utrolig godt skrevet av hun som er nattevakt og hun andre. Men det er da min mening og vi har jo alle våres egne meninger
Gjest Tanita Skrevet 16. september 2008 #13 Skrevet 16. september 2008 Ok, Ja jeg mente ikke noe galt med det, men ble bare litt nysgjerrig.
LittleMaggie Skrevet 16. september 2008 #14 Skrevet 16. september 2008 Ja, jeg leser endel blogger, men bloggen må helst omhandle et spesielt tema jeg er opptatt av. Det er dørgende kjedelig å lese alle disse "i dag har jeg vasket huset og nå skal jeg snart på jobb"-bloggene som florerer -det virker som om "alle" skal blogge i dag, selv uten noe å blogge om. Men noen få skriver så bra (eller helst; har så spennende liv) at hverdagsskildringene i seg selv er underholdende og/eller inspirerende.
ashera Skrevet 16. september 2008 #15 Skrevet 16. september 2008 Hvilke andre blogger skulle jeg lese enn andres blogger? :klø:
missLynch Skrevet 21. september 2008 #16 Skrevet 21. september 2008 Ja, jeg leser endel blogger, men bloggen må helst omhandle et spesielt tema jeg er opptatt av. Det er dørgende kjedelig å lese alle disse "i dag har jeg vasket huset og nå skal jeg snart på jobb"-bloggene som florerer -det virker som om "alle" skal blogge i dag, selv uten noe å blogge om. Men noen få skriver så bra (eller helst; har så spennende liv) at hverdagsskildringene i seg selv er underholdende og/eller inspirerende. *signerer* Hmmm, hvor ble det av den gode, gamle dagboka.... Leser fra tid til annen blogger som omhandler et spesifikt tema. Mest faglige saker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå