Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vokser fra bikinilinjen og ned, gjorde det senest i dag i salong. Mens jeg lå der, kom jeg til å tenke på de som skreller av seg mellom beina også med voks. Jeg må bare spørre: Hvordan klarer dere det? Spiser etpar Paralgin forte først, hmm? Kunne godt tenke meg å prøve, men vet ikke helt om jeg tør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HÆRREGUD!!!!!

Det høres skrekkelig ut.......meg måtte de nok lagt i full narkose tjihhiiii :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

-Charmina

Gjest Fuglehue
Skrevet

Jeg lar meg ikke vokse, men gjør det selv, i dag gjorde jeg det faktisk. Det er ikke ille en plass, kun å ta på glovarm flytende voks får meg til å nå den høye C, resten er dritlett. Litt vondt akkurat i kløfta der kjønnsleppene begynner, jeg er så glad for at jeg var alene hjemme akkurat da :oops:

Skrevet

Bøyer seg i støvet for OgaBoga

Skrevet

Nei, d er på ingen måte no verre enn å ta bikinilinjen, tvert imot......Jeg lover!!!

Skrevet

Helt sant, chimp? Kors på halsen osv?

Skrevet

*grøsse*

Tenk om hun tuller med deg??!??! HJEEELP!

Skrevet

Kan jo bare snakke for meg selv, men jeg syns d var peanuts...ihvertfall i forhold til mye annet. Og jeg mener d; kjønnsleppene var absolutt ikke no vondere en bikinilinjen! Men jeg har altså ikke fjernet rubbel og bit, jeg har en liten dusk igjen på venusberget ned til der kjønnsleppene begynner omtrent.

Gjest Fuglehue
Skrevet

Hehe det var da veldig :)

Men nei jeg tuller ikke, du fikk med deg at jeg måtte skrike for å fortrenge smerten? Ogaboga er helt seriøs dubidu bare ta på vokssølet sakte og forsiiiiiktig ellers vil du få en ubehagelig overraskelse; følelsen av en vulkan som har hatt utbrudd rett oppå ... kjønnsorganet ditt, og lavaen brer og varmer seg utover... ja du tok sikkert poenget! Men det er nesten ikke vondt, jeg lover! Kunne vist det, men det blir bare vulgært! :P

Skrevet

Hva er best? Å få hjelp eller gjøre det selv?

Gjest Fuglehue
Skrevet

Hehe bare en ekkel dobbelpost, jeg ble så oppgitt og frustrert

Skrevet

Gjorde d på salong hos en veldig profesjonell behandler. Tror ikke jeg hadde greid å få samme resultat selv. Har prøvd sånne voks-strips, men de var absolutt no good. Har ikke prøvd varmvoks selv da....

Skrevet

Hvordan finne en profesjonell behandler? Reklamerer de med Brazilian Wax eller må man spørre?

Jeg lurte litt på om jeg skulle spørre darlingen om hjelp, men tror det vil ta vekk noe av magien med hele underlivet og glatt hud, blir liksom ikke så sensuelt som utføringen av en barbering heller... Eller hva tror dere?

*spørre og grave*

Skrevet

Har inntrykk av at mange menn syns d er spennende og opphissende å få utføre den jobben på jenta si. Ellers kan jeg godt anbefale den salongen jeg bruker, hvis du sender meg en PM, men dette er i Oslo da. Vet jo ikke hvor du bor.

Skrevet

Tusen takk for svar, chimp. *beroliget*

Bor dessverre ikke i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...