Gå til innhold

Sikkert?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_emma_*
Skrevet

Skal prøve å forklare her....øverst på skermen nå så står det http:// kvinneguiden.noPå linjen under er det en rute,men foran den så står det: mywebsearch.Under den så kommer det en ny rute,helt ytterst kan du ta ned rullegardin.....er du med så langt?Når jeg tar ned rullegardinen der, så kommer det opp ti ulike sider som noen har vert på. De endrer seg fra dag til dag. Ingen forsvinner selv om jeg sletter logg osv...Det jeg vet er at ingen av husets beboere har vert inne på disse sidene. Nå vil vel noen tro at det er prno/sex som ingen vil innrømme. Det er ikke det,men det er sider som er helt utelukket.Så kom jeg på noe. En nabo fortalte at de var ti stk som hadde gått sammen. tror faktisk de har gratis internetttilgang på dette viset. En måtte vist være noen for å få det. Ikke husker jeg navnet på ordningen heller.kan dette systemet være sånn at noe kommer på min maskin? Og hvordan får jeg det fjernet? Skulle gjerne ha fått det fjernet før vi reiser på ferie for så å se hva som har skedd da vi er borte.

noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mywebsearch kan komme via et program dere har installert eller ved at noen har godtatt noe i en popup når dere har vært på nettet.

Artikkel på ITPro: Mywebsearch topper uønsket-liste

1) Last ned Spybot - Search & Destroy 1.6.0 (Dette er direkte til siden for nedlasting, her er hjemmesiden til programmet: Spybot: S&B)

2) Installer og oppdater Spybot

3) Klikk på Start -> Kontrollpanel -> Legg til/Fjern programmer

4) Finn "My Web Search" i listen over installerte programmer og klikk Endre/Fjern for å avinstallere det. Om du finner andre programmer med referanse til FunWebProducts, fjern de også

5) Start opp Spybot, søk igjennom systemet og fjern alt det finner.

6) Start maskinen på nytt, start opp Spybot, søk igjennom systemet på nytt og fjern alt det finner.

Da bør problemet være borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...