Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg var innom nokre motebloggar som vart linka til i ein anna tråd her nettopp, og eg fant eit bilete av ei jente med ein kul leppestift --> biletet øverst på denne sida. Nokon som veit om leppestiftar som kan gi ein slik farge? Litt lys og fresh raudfarge..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte nettopp to suuperfine fra Chanel. De koster jo litt, men sitter suverent og varer dermed lenge.

De har masse fine røde! Chanel er jo rød lebestift!

Jeg har en klassisk blodrød og en litt lysere en. De blir ganske sterke dersom man putter de rett på leppene, noe som er kult til kvelds. Men dersom du bruker fingertuppen er de veldig fine til hverdags også. Med bittelitt gloss over, hvis du liker den litt mer blanke loooken.

Mine heter Audace og Enthusiast fra Rouge Allure.

Et pluss er at etuiet er det kuleste som noen gang er produsert. Ikke det viktigste så klart, men jeg ble over meg da jeg pakket den ut.

Dior har noen sterke røde gloss/lebestifter uten glitter. Også veldig fine.

Skrevet

Denne er finkisskiss fra guerlain, er ikke heeelt sikker på om det er denne fargen jeg har, men den er i hvertfall en veldig fin rødfarge, litt korallrød/svaaakt orangerød og ikke for mørk. vanskelig å beskrive. til hverdags holder det å bruke bare bittelitt synes jeg, får da en naturlig frisk rødfarge.

Syns forresten ikke noe om chanel, men det er jo meg da. bestilte en fra SN men den var litt tørr synes jeg og luktet gammel dame :ler: mulig de har andre varianter som er bedre.

Skrevet

Takk for tips begge to, skal sjekke ut forslaga dykkar :) Har hatt leppestiftar frå både Chanel og Dior før, men ikkje Guerlain. Leppestiftane de anbefalte er dei med eller utan shimmer?

Skrevet

den jeg har er uten shimmer, når jeg ser på den ser det ut som det er litt shimmer i den, ørsmå shimmerpartikler men det blir ikke det på leppene. Det er to typer, kisskiss og kisskiss maxi shine. tror faktisk det er maxi shine jeg har,for det er sølvfarget, ikke gullfarget etui.ganske sikker på at det er den fargen jeg linket til også.skriften er dessverre slitt,så jeg ser ikke hvilken det er.den blir i hvertfall ganske matt på leppene.

Skrevet
den jeg har er uten shimmer, når jeg ser på den ser det ut som det er litt shimmer i den, ørsmå shimmerpartikler men det blir ikke det på leppene. Det er to typer, kisskiss og kisskiss maxi shine. tror faktisk det er maxi shine jeg har,for det er sølvfarget, ikke gullfarget etui.ganske sikker på at det er den fargen jeg linket til også.skriften er dessverre slitt,så jeg ser ikke hvilken det er.den blir i hvertfall ganske matt på leppene.

Takk :) Så fargen vert litt lysare på leppene enn den er på biletet?

Skrevet

Maxi Shine-varianten er ihvertfall mye lysere på leppene enn på stiften. :)

Jeg anbefaler forresten ID-leppestiftene (de har på Kicks), men vet ikke om de har akkurat den fargen du er på jakt etter der... Finnes nok, men mulig Ebay e.l. er stedet. Og det vet vi jo at kan bli dyrt. :ler:

Skrevet
Takk :) Så fargen vert litt lysare på leppene enn den er på biletet?

ja,den er lysere på leppene

Skrevet

Takk for tips, itla og leppa :)

itla Eg må få testa dei der ID-leppestiftane!! Har du ein favoritt blant dei? Korleis er den?

Skrevet (endret)
itla Eg må få testa dei der ID-leppestiftane!! Har du ein favoritt blant dei? Korleis er den?

Så langt har jeg kjøpt og fått to, har to til i bestilling. :fnise: Favoritten av de jeg har er Amaretto, den er veldig naturlig og fin til hverdags. Ligger veldig nært opptil min naturlige leppefarge, bare litt mer "definert". Gelato kjøpte jeg til bryllupet, den har litt mer rosa i seg (måtte jo matche kjolen! ;)). Jeg har også bestilt fra Ebay (som navnet sier skal den være en litt mørkere bærfarge), og fra LF (som skal være en veldig anvendelig rødfarge, iflg MUA). Jeg bruker de jeg har mer og mer, de er skikkelig gode på leppene! Tørker fortsatt ikke ut, men sitter lenge allikevel. På meg ihvertfall. :)

Edit: Hmm, på bildene så jo alle fire nesten helt like ut. :ler: Men du skjønner sikkert tegninga fordet...

Endret av itla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...