Gå til innhold

Gift mann megler med kone og holder ex-elskerinne på gress

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet

På jobben er det en mann som megler med sin kone der hjemme for ørtende gang...de har hatt det dårlig over flere år men fasade og barn gjør at de holder ut. Mannen er ukependler...

Han fikk seg en utenomekteskapelig kjæreste/elskerinne som gjorde det slutt med ham fordi han er gift, konen fikk vite det og de prøver på nytt (igjen). Samtidig holder mannen ex-uteomekteskapelige kjæresten på gress i tilfelle det ikke funker med konen.

Selv om ex-uteomekteskapelige kvinnen gjorde det slutt og sa i fra om No Contact tar han likevel kontakt og inviterer henne med ut på konserter og middager og slikt. Hun avviser selvsagt. Hun vil kun snakke med ham om han er single. Han snakker også med henne, er kjempehappy og legger ut om barna og annet fra sitt liv til henne på jobb av og til.

Hvordan forklare denne mannens oppførsel egentlig? Burde han ikke selv vite om det funker med konen og dermed holde seg unna hun han var på vei til et lengre forhold med? Vi snakker typisk "ordentlige" og godt voksne folk her...

Teorier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Se i "konen kritiserer meg"-tråden på denne siden.

Mye lik situasjon som det du beskriver her. Kanskje du finner en forklaring.

Endret av Nabodama
Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet

Egentlig ikke! Ser veldig liten logikk og sammenheng.

Skrevet
Egentlig ikke! Ser veldig liten logikk og sammenheng.

Mannen vingler og vet ikke hva han vil. Dessuten lar han andre bestemme for seg, tør ikke ta en avgjørelse selv.

Det høres likt ut som det du erfarer.

Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet

Herregud...kan ikke forstå at det går an å oppføre seg så vinglete jeg da. Fint at hun det gjelder (nr. 2) er konsekvent og ikke har kontakt/finner på ting sammen med ham da. Det kan ikke være spesielt gøy å ikke evne å ta avgjørelser for seg selv, slik som denne gifte mannen. Får håp ehan klarer å lande på noe. Og stå ved det!

Gjest Gretchen
Skrevet

Ser ingen forklaring annet enn at han vingler og vil holde dame nr 2 på gress i tilfelle kona ikke vil ha ham. Tragisk at menneskenaturen er sånn.

Skrevet
Hun avviser selvsagt. Hun vil kun snakke med ham om han er single. Han snakker også med henne, er kjempehappy og legger ut om barna og annet fra sitt liv til henne på jobb av og til.

Hvem han snakker med og er kjempehappy? Kona? For ex-elskerinnen ville jo ikke snakke med han før han ble single. Eller sier han at han er single? *forvirret*

---

Uansett, noen vil ha i pose og sekk, uansett hvem det sårer (bare det ikke er en selv). Håper ikke noen av disse kvinnene lar seg lure.

Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet
Hvem han snakker med og er kjempehappy? Kona? For ex-elskerinnen ville jo ikke snakke med han før han ble single. Eller sier han at han er single? *forvirret*

Hun har sagt at hun ikke vil ha kontakt med ham. Han snakker til henne likevel, når de sees. De er jo på hils og hun sier hei og sånt. Da kan det hende at de stopper opp hvor han begynner å snakke og legge ut om livet sitt, siste nytt om barna sine osv. merkelig fyr, hva vil han oppnå med det?

Skrevet
Hun har sagt at hun ikke vil ha kontakt med ham. Han snakker til henne likevel, når de sees. De er jo på hils og hun sier hei og sånt. Da kan det hende at de stopper opp hvor han begynner å snakke og legge ut om livet sitt, siste nytt om barna sine osv. merkelig fyr, hva vil han oppnå med det?

Kanskje det rett og slett er en måte å fortelle henne at han satser fullt og helt på familien, og at det de hadde er finito?

Skrevet
Kanskje det rett og slett er en måte å fortelle henne at han satser fullt og helt på familien, og at det de hadde er finito?

Det var jo hun som satte en finito på det. Han fortalte visst mye om barna før også, så ingen forskjell der. Han inviterer "dame nr 2" fortsatt ut. Er ikke det noe forvirrende da?

Skrevet

Er ikke dette egentlig ørtende trå om samme sak som startet i mai en gang? Beklager spekulasjonen.

Nei, han vil ikke ha henne. I og med at kona allerede vet det hadde han jo der en sjangs til å gå fra henne, men tok den ikke fordi han egentlig ikke har planer om dette. De megler nok nå fordi hun fant ut at han var utro og han gjør alt for å ikke miste henne.

Hvrfor han fortsetter å invitere deg med ut? Fordi han enda ønsker å pule deg før han kan gå hjem å ha sex med kona når han er hjemme. Pendleren ønsker bare å ha sex når han er vekke fra hjemmet ogsål, og denne andre på arbeidsplassen har jo vist seg villig til det tidligere, så da er det jo greit å fortsette å spille på dette kortet. Alt for stress å skaffe en ny elsker

Gjest Gjest_Berit_*
Skrevet
Er ikke dette egentlig ørtende trå om samme sak som startet i mai en gang?

De megler nok nå fordi hun fant ut at han var utro og han gjør alt for å ikke miste henne.

Hvrfor han fortsetter å invitere deg med ut? Fordi han enda ønsker å pule deg før han kan gå hjem å ha sex med kona når han er hjemme. Alt for stress å skaffe en ny elsker.

Det er vel flere tråder som handler om det samme uten at det er samme personer? Du følger veldig med? :)

Herregud, for en mann..."megle med kona" og "for mye stress med en ny elsker". Det sier jo litt om seriøsiteten.

Skrevet

hadde jeg vært den konen hadde jeg spent ham ut for lengst

Gjest Gjest_Stina_*
Skrevet
hadde jeg vært den konen hadde jeg spent ham ut for lengst

Samme her, at de gidder..

Gjest Gjest_Sofia_*
Skrevet
På jobben er det en mann som megler med sin kone der hjemme for ørtende gang...de har hatt det dårlig over flere år men fasade og barn gjør at de holder ut. Mannen er ukependler...

Han fikk seg en utenomekteskapelig kjæreste/elskerinne som gjorde det slutt med ham fordi han er gift, konen fikk vite det og de prøver på nytt (igjen). Samtidig holder mannen ex-uteomekteskapelige kjæresten på gress i tilfelle det ikke funker med konen.

Selv om ex-uteomekteskapelige kvinnen gjorde det slutt og sa i fra om No Contact tar han likevel kontakt og inviterer henne med ut på konserter og middager og slikt. Hun avviser selvsagt. Hun vil kun snakke med ham om han er single. Han snakker også med henne, er kjempehappy og legger ut om barna og annet fra sitt liv til henne på jobb av og til.

Hvordan forklare denne mannens oppførsel egentlig? Burde han ikke selv vite om det funker med konen og dermed holde seg unna hun han var på vei til et lengre forhold med? Vi snakker typisk "ordentlige" og godt voksne folk her...

Teorier?

Hvordan har det seg at du TS vet alle detaljene her.... Er du en av disse damene ?? Hvis ikke synest jeg ikke du skal mene så mye om dette.... Du kjenner nok ikke til alt som har skjedd her uansett hvem du har fått høre det av... Bare sladde kanskje ???

Gjest Gjest_Silja_*
Skrevet

Vi har også et par slike på jobben, der "alle" vet om det. Mannen møter liten sympati (han er sjef og flink men..) og den andre kvinnen er singel så hun er grei nok. De er visst "av og på" hele tiden, og alle har bare gitt dem opp.

Skrevet

Hadde jeg vist om slike ting som hadde skjedd på MIN jobb, Hadde jeg sagt ifra til personene at alle vet og alle følger med.

Legg ut alt om dem og spre det sier jeg bare :(

Hater når mannfolkene /damene oppfører seg slikt i et ekteskap!

Skrevet

Det er mye historier som dette rundt omkring på Norges arbeidsplassa det er heilt sikkert. Håper alle konene og ektemennene der hjemme vet om det eller at de får vite det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...