siljus Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Hei Nå er det under en mnd til vi gifter oss og vi gleder oss mye!! Men så dukker det opp stadig nye problemer, vi skulle fikse noter til en jente som skal spille trompet i vielsen. Jeg finner rett og slett ikke trompetnoter noen plass, bare til 700 kr og det har jeg rett og slett ikke til overs.. Vi skal ha - brudemars fra Lohrengrin av R. Wagner (inngang) og - Jan Magne Førdes brudemars (utgang) (brazz brothers) Noen som kan hjelpe, stresser meg å ikke få det til
Gjest Magica de Spell Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 - brudemars fra Lohrengrin av R. Wagner (inngang) Noen av disse kanskje? - Jan Magne Førdes brudemars (utgang) (brazz brothers) Hva med denne?
siljus Skrevet 7. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2008 Tusen takk for svar.. Fikk ikke den fra lohrengrin til å fungere... (er vist ikke så teknisk av meg:P ) men fant en selv http://www.8notes.com/scores/597.asp?view=full&ftype=gif tror du dette kan stemme? lytteprøven på denne siden høres helt tulen ut.. Men jan magne sin funket og var ett bra alternativ... men ringte en venn som hadde telefon nr til han privat, så tenkte ringe og høre.. Igjen takk:-)
Gjest Magica de Spell Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Var noe mystisk med den linken ja.. Prøver på nytt her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå