Søtpotita Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Eg kjøpte ein kyllingkjøttdeig for over ei veka sidan, og som sidan då har vore i kjøleskapet. Idag fekk eg lyst på den og ser at siste forbruksdag er den 5. september (på fredag). Kan eg sjå den an (lukte på og diverse) eller bør den ikkje etast uansett? Det er vel litt spesielt med kyllingprodukt?
hufsa! Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Heia den vil jeg tro du fint kan spise.Har jobba med kjøtt og det er alltid noen "sikkerhetsdager".ta å lukt på den så kjenner du det med en gang.
Søtpotita Skrevet 7. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2008 Takk for svar Eg syns det er litt dumt å kaste den, heilt uopna og alt. Er det ei spesiell lukt som eg skal kjenne etter? :klø: Det luktar alltid litt rart i slike vakuumpakka greier..
Gjest Miley Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Lufte den en stund, la den ligge åpnet på kjøkkenbenken. Lukter den dritt/råtne egg etter en stund kaster du den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå