Gå til innhold

sms

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_BareMeg_*
Skrevet

Spør du kjæresten hvem han får melding av når han mottar sms på mobil? er det "normalt" at et kjærestepar kan lese meldingene til hverandre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spør ikke, men det hender likevel at han av seg selv forteller hvem som sendte melding og om hva, hvis han har fått melding fra noen jeg kjenner.

Jeg kunne ikke drømme om å sjekke meldingene hans og han har så vidt jeg vet heller ikke rotet på min mobil.

Skrevet

nei, jeg spør ikke.. Noen ganger forteller han meg det. Jeg har heller ingen interesse av å lese meldingene hans

Skrevet

Tja, jeg kan spørre om jeg er i "humør". Som oftest er det jo moren, en kompis eller noe annet kjedelig så det er ikke så ofte jeg gidder.

Men det er mest av kjedsomhet, ikke så mye får å sjekke opp hva han driver med.

Skrevet

Nei, spør som regel ikke, kun når han f.eks har sendt sms på vegne av begge til familie eller venner, og det tikker inn et svar. Da vil jeg jo gjerne vite om det var svar på det vi sendte.

Ellers forteller han meg noen ganger av seg selv hvem han fikk melding fra, og jeg gjør det samme av og til.

Forteller noe fra meldingen eller noe sånt.

Men dette er ingen regel, og vi forteller når det er naturlig.

Gjest Gjest_BareMeg_*
Skrevet

Kjæresten kjenner mange jenter, maaaange jenter. Det er så mange at jeg ikke vet navnet på alle disse venninnene...Og han tviholder på mobilen sin, tarn til og med med seg på do. Det gjør meg usikker :( samtidig ønsker jeg å stole på han. Føler meg dum hvis skal spørre hver gang har får sms. Har prøvd å prate med han, men han blir sinna og skuffet og sier at jeg burde stole på han.

Skrevet (endret)

.

Endret av thapara
Skrevet
Kjæresten kjenner mange jenter, maaaange jenter. Det er så mange at jeg ikke vet navnet på alle disse venninnene...Og han tviholder på mobilen sin, tarn til og med med seg på do. Det gjør meg usikker :( samtidig ønsker jeg å stole på han. Føler meg dum hvis skal spørre hver gang har får sms. Har prøvd å prate med han, men han blir sinna og skuffet og sier at jeg burde stole på han.

Lettere å stole på en som har et avslappet forhold til mobilen sin. Tror jeg hadde begynt å lure jeg også dersom mannen min tviholdt på sin mobil og til og med tok den med på do. Da ville det sett ut som han var redd jeg skulle se på den, og at han hadde noe å skjule.

Vanskelig å stole på en person som oppfører seg som om han har noe å skjule. Det sier seg selv, og det kan du godt si til han.

En stoler ikke automatisk på noen fordi de er kjæresten, en må jo oppføre seg sånn at en inngir til tillit også.

Skrevet
Jeg spør ofte, ikke fordi jeg ikke stoler på han, men fordi jeg er nysgjerrig.. Pluss at han ofte er litt treig til å fortelle ting. Om jeg aldri hadde spurt ville han ikke fortalt at bestevennen skulle ha barn/gifte seg eller noe.. :/

Jeg spør i så fall om det var noe spennende. Så forteller han om han tror det er noe jeg har interesse av..

Dette er vel slik vi har det også. Og selv om jeg sitter der når han får viktig informasjon på sms, har han lett for å "glemme" at jeg ikke leser tankene hans. :ler: Men om han hadde vært overbeskyttende i forhold til telefonen sin og nektet å legge den fra seg i fare for at jeg skulle se på den, hadde han på den måten vist at han ikke stolte på meg og samtidig gitt meg signaler om at jeg kanskje ikke burde stole på ham heller. Og hadde han blitt sur om jeg tok det opp til samtale hadde det hjulpet svær lite, heller tvert imot...

Gjest *nurket*
Skrevet

At han tviholder på mobilen sin til enhver tid, vil for meg tilsi at han prøver å skjule noe. Jeg har selv vært den som til enhver tid har "voktet" mobilen min og aldri lagt den fra meg foran min daværende kjæreste. Og det var fordi jeg faktisk hadde noe å skjule...

Nå bryr jeg meg ikke om jeg legger igjen mobilen foran kjæresten. Han kan gjerne lese meldinger for meg når jeg får de. Har ingenting å skjule.

Gjest Chrissy82
Skrevet

Jeg spør når han får melding eller når noen ringer. Stoler på han! Men jeg er bare nysgjerrig! Det kan hende vi leser hverandres mld hvis vi sitter ved siden av hverandre. Jeg har ikke noe å skjule!

Skrevet

Nei, stort sett spør jeg ikke. Meldingene han får er som regel enten fra mammen eller kameratene sine (eller en x som ikke gir seg enda, hehe). Men vil han fortelle meg noe av det som står der, så får han gjøre det av fri vilje uten at jeg skal mase meg til det :)

Skrevet
Jeg spør ofte, ikke fordi jeg ikke stoler på han, men fordi jeg er nysgjerrig.. Pluss at han ofte er litt treig til å fortelle ting. Om jeg aldri hadde spurt ville han ikke fortalt at bestevennen skulle ha barn/gifte seg eller noe.. :/

Jeg spør i så fall om det var noe spennende. Så forteller han om han tror det er noe jeg har interesse av..

Hehe, samme her :) Vi har et veldig avslappet forhold til mail og telefon, så det føles godt at man ikke trenger å skjule noe.

Jeg er supernysgjerrig av natur og spør alle om alt og ingenting, det kan vel min mor skrive under på.

Heldigvis så plager det ikke min kjære at jeg spør, så da er det greit.

Han bruker også å spørre hvem jeg får melding av, så det er gjensidig. Har vel mye og si hvordan forhold man har til hverandres mail og mobil.

Skrevet

Hvis han humrer og ler når han leser meldingen, så spør jeg om det var noe gøy. Hvis ikke går jeg ut i fra at han sier fra hvis det er noe av interesse. Hvis det skulle være et hemmelig forhold, ville han jo uansett dratt en skrøne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...