Gjest Trolletrine Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Kort fortalt tok x-en kontakt med meg for ca 1 mnd siden. Han savnet meg,vi var sjelevenner og i det hele tatt. Jeg gjorde det slutt for litt over 1 år siden pga.at han ikke ville binde seg,behandlet meg dårlig etc. Han sier nå i ettertid at han angrer på alt han gjorde,og at han ønsker en fremtid med meg,men at han har trengt tid.Alt dette kan jeg faktisk akseptere. Det jeg IKKE skjønner er hvorfor han nå etter noen uker sier han ringer meg "om 1 time",og etter 1 UKE fremdeles ikke har ringt eller gitt livstegn fra seg. Det er slett ikke første gang dette skjer,og nå er jeg LEI av å bli behandlet så dårlig.Men når jeg tidligere har tatt dette opp med han,sier han at jeg overdramatiserer,og at vi kvinner alltid lager så mye drama ut av ingenting.Men jeg føler meg faktisk tråkket på,-jeg syns det er uhøflig og lite respektfullt.Jeg mener man lett kan sende en kort sms hvis man ikke rekker å ringe,og at man i løpet av 1 uke uansett får tid til ihvertfall en mld eller kort tlf.Men overdramatiserer jeg,eller mener du jeg faktisk har litt grunn til å reagere?Merker at jeg bruker MYE energi på å gruble,og jeg greier ikke å forstå hvorfor han tok kontakt hvis han ikke er interessert? Vil presisere at jeg slett ikke ringer/sender sms i tide og utide til han,og meg bekjent har vi i denne mnd bare hatt en lett og god tone.
fløtepia Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 jeg synes ikke du overreagerer.. når de sier de skal ringe og ikke ringer på en hel uke er fryktelig irriterendes. og hvis du allerede har det klart for deg at du ikke vil tilbake og ikke kan akseptere det, så ville jeg ikke brugt mer energi på å finne ut hvorfor han ikke ringer når han sier han skal. viser jo kanskje litt at han ikke har forandret seg. og det er jo et kjent fenomen at damer aaaalltid overdramatiserer.. hadde mannfolka bare oppført seg på en anstendig måte, så hadde de slippet alt maset.
Gjest Purple Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Han har nok ikke forandret seg, og behandler deg på samme måte som tidligere. Beklager.
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Han har nok ikke forandret seg, og behandler deg på samme måte som tidligere. Beklager. Jupp, han har ikke forandret seg. Jeg var i samme situasjon med min eks men takket nei og gikk videre da han sa han skulle ringe mot slutten av uka så skulle vi treffes, men ikke hadde tid til å hverken ringe eller treffe meg likevel. Jeg så at tng alltid kom til å ville være slik han ønsket dem å være så hvor enn mye han da var glad i meg hadde ikke noe å si. Jeg har ikke angret siden. Man blir bare så dårlig behadlet som man lar seg bli.
CeeCee Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Ekser er ikke noe å samle på.... Ingen forandrer seg radikalt i voksen alder. Ja, de kan justere og modifisere litt, men aldri forandre seg..... Glem ham, han har jo bevist at han fortsatt er en tulling....
Gjest Trolletrine Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Takk for svar,folkens! Men altså,hvorfor i all verden tar man kontakt for så å gi fullstendig f...?Jeg har så smått begynt å skjønne at han er den samme som før,men tror han VIRKELIG at det er greit å oppføre seg sånn?????
Jade Skrevet 7. september 2008 #7 Skrevet 7. september 2008 Han ombestemte seg sikkert igjen. Du skal ikke se bort i fra at han plutselig en dag vil ha deg - enda en gang! Han her hørtes veldig vinglete ut. Godt du ser det selv! Det er nok av de som hadde lagt hele livet sitt på hold og ventet på den telefonen som aldri kom...
Gjest hanniball Skrevet 7. september 2008 #8 Skrevet 7. september 2008 Han ombestemte seg sikkert igjen. Du skal ikke se bort i fra at han plutselig en dag vil ha deg - enda en gang! Han her hørtes veldig vinglete ut. Godt du ser det selv! Det er nok av de som hadde lagt hele livet sitt på hold og ventet på den telefonen som aldri kom...
Gjest Hanniball Skrevet 7. september 2008 #9 Skrevet 7. september 2008 Han høres ut som min x... tro om det kan være samme eller om alle er like.. Du er ikke urimelig, han her er helt på bærtur, dropp han gå videre og ikke tenk mer på han.... Vet det er lett å si men det er jo en grunn til han er en x. Når min sa han skulle ringe senere fant jeg til slutt ut at det betyr før han dør... venter fremdeles på den siste telefonsamtalen hvor han skulle ringe senere... nå er det ca 6 mnd siden....
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2008 #10 Skrevet 7. september 2008 Takk for svar,folkens! Men altså,hvorfor i all verden tar man kontakt for så å gi fullstendig f...?Jeg har så smått begynt å skjønne at han er den samme som før,men tror han VIRKELIG at det er greit å oppføre seg sånn????? Kanskje han var full...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå