Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Har dere dere noen gode erfaringer med shampo og balsam for å få volum i håret, vil gjerne ha noe som lukter godt i tillegg.???
Gjest Raptuza Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Redken body full sjampo og balsam. Light volume frå BonaCure.
DDuck Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Paul Mitchell Extra Body, Sebastian Body Double og SP volume shampo
Rexina Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Har prøvd Body Full, men liker Kerastase Bain Volumactive bedre:)
Trekkoppfuglen Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Og jeg sverger til Bumble & Bumble sin volum shampo og balsam. Liker ikke Redken, svir i hodebunnen av den. Neste gang tror jeg kanskje jeg skal prøve Kerastase sin, hører mange er fornøyd med den.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Jeg bruker volumshampo og conditioner fra Joiko. Har prøvd Redken sin, men synes at den klør og svir. Er fornøyd med den fra Joiko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå