Gå til innhold

Buss fra Bergen sentrum til IKEA!

Fremhevede innlegg

Gjest Tulle-Rikke
Skrevet

Jeg er en bergensjente som vil på IKEA i morgen! Hvilke busser stopper nærmest IKEA?! Ikke Åsane busstasjon, vel? Det blir liksom litt langt, men er absolutt overkommelig! :P Jeg er oppvokst på andre siden. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åsane terminal er det nermeste. De fleste busser stopper der, 90, 80, 31, 50 osv

Skrevet
Åsane terminal er det nermeste. De fleste busser stopper der, 90, 80, 31, 50 osv

Linje 31 kjører ikke i Åsane. 20 serien, utenom 23, får deg også til Åsane.

Skrevet
Linje 31 kjører ikke i Åsane. 20 serien, utenom 23, får deg også til Åsane.

ooops, da tok jeg feil..trodde 31 var tertnes..

Skrevet

Åsane terminal er nok nærmest, og da er det strengt tatt ikke langt til IKEA. ;) Spaser gjennom senteret og du er nesten der. :)

Skrevet (endret)
Åsane terminal er nok nærmest, og da er det strengt tatt ikke langt til IKEA. ;) Spaser gjennom senteret og du er nesten der. :)

80-bussen til Flaktveit kjører vel på baksiden av IKEA, og i så måte blir vel det kortest vei??

Endret av villkatt
Skrevet
ooops, da tok jeg feil..trodde 31 var tertnes..

71 er tertnes ;)

Gjest Tulle-Rikke
Skrevet
80-bussen til Flaktveit kjører vel på baksiden av IKEA, og i så måte blir vel det kortest vei??

Kjører den til baksiden av IKEA, YES or NO?! Viktig!

Skrevet

Joda, den stopper på baksiden av ikea. Men nei, det er ikke en enklere vei. Du må enten gå ca like langt langs trafikken, og det er ikke lagt opp til noen snarveier. Eller du må gå gjennom kratt og skog og klatre over gjerder, for så å gå rundt bygget. Inngangen er på siden mot senteret/terminalen. Jeg ville tatt spaserturen fra terminalen, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...