Miew Skrevet 5. juni 2003 #1 Del Skrevet 5. juni 2003 Jo, fra i morgen av skal jeg hoppe på en såkalt proteinkur som varer ca 3 uker. Den skal gi ekstra futt til fordøyelsen osv, men bør kun taes 1 gang hvert 4. år og bare i 3 uker! Det går enkelt og greit ut på å holde seg langt unna karbohydrater og fett, drikke mye og spise 5 måltider pr dag som inneholder så og si kun proteiner. Kjenner et par stykker som har tatt denne kuren, de gikk også ned en del kilo iløpet av disse ukene. Noen her inne som har erfaring med denne type kur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 5. juni 2003 #2 Del Skrevet 5. juni 2003 Har ingen personlig erfaring med rene proteinkurer, men er det særlig bra for kroppen da? Nyrene blir jo ganske belastet hvis man kun spiser proteiner. Og så slapp man blir uten karbo da...Men det går kanskje over etter noen dager? Kroppen vår klarer jo ved behov å omdanne protein til glukose. Fortell hvordan det går da, er litt nysgjerrig på slike kurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 5. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juni 2003 Jo, kroppen har ikke så veldig godt av det, er derfor den kun skal taes en gang hvert 4. år og bare i 3 uker. Kan godt hende jeg gir meg før jeg har gått kuren ut 3 uker, men skal prøve så lenge jeg klarer holde ut, hehe Ja, skal komme med "oppdateringer" på proteinkuren ( Man må jo drikke mye vann, slik at det blir lettere for kroppen å komme seg helskinnet gjennom en slik kur. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 5. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 5. juni 2003 Har også tenkt å prøve meg på akupunktur, se om det er mulig å få løst opp en del stramme muskler, spesielt i nakke/skulder/rygg. Noen som har erfaring med det, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå