Gjest Gjest Skrevet 6. september 2008 #1 Skrevet 6. september 2008 De fortalte om den store prisforskjellen på minnebrikker. Elkjøp tok ca 300 kr,men en nettbutikk lå på ca kr 40. Nå fikk jeg ikke med meg hvilken nettbutikk det var,men det var det kansje noen andre som gjorde?
emondak Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Jeg så også det der innslaget, men husker ikke i farta hvilken nettbutikk det var.. Men, alle nettbutikker, som er nogen lunde seriøse har latterlige priser på minnebrikker.. Jeg vil foreslå MPX.no og komplett.no, men det finnes et hav av nettbutikker der ute med sinnsyke prise på minnepenner, minne og alt mulig anna rart.. En anna butikk jeg har fått øya opp for er Mytrendyphone.no, de har ikke så gode priser på minne. Men helt ufattelige prise på ting til mobiler.. Orginaldeksler, batterier osv. til svært gode priser, i tillegg sender de ut varene samme dag om du bestiller før 18.30 (tror jeg).. En vanlig forsendelse med et batteri etc, koster 22 kroner, og er mye bedre enn de store "norske" nettbutikkene. MyTrendyphone ligger i Danmark, men jeg har ikke annet en lovord å komme med om den butikken.. De har en veldig kjekk chat funksjon, som hjelper deg om det er no du lurer på..
Zzyzx Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Sjekk prisene her: http://www.prisguide.no/vis_kategori.php?cat_id=256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå