Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt extensions en stund og har nå tatt de ut. Håret mitt er litt slitt etter både extensions, striping og bruk av rettetang etc og jeg lurer på:

Går det an å ha flere pleieprodukter i håret samtidig? Jeg er veldig flink å kure det (bruker redken extreme, fudge dynamite, kms moistrepair eller joico) men har også en del leave in kurer el.l

kan jeg f.eks ha både leave-in protectant fra joico, den varmeaktiverende beskyttelseskremen fra kerastase + redken antisnap samtidig? Er det vits i? Er det bedre med en?

I tillegg må jeg bare si at jeg har totalt forelsket meg i tigi s-factor serien som jeg nettopp har prøvd og kjøpt for første gang. jeg har smoothing shampoo+balsam, varmebeskyttelse (serious straight og den andre som gir glans) og hårspray. Er det andre som har erfaring med den serien? Den lukter såå godt! Og virker ikke som håret mitt blir så slitt lenger når jeg bruker varme.. og jeg har prøvd ALLE varmebeskytterene som fins.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve selv en stund og se om det gjør noe forskell. Siden det er produkter til forskjellige ting, vil det nok gå greit.

Det eneste som kan vere negativt er at håret kan få for mange produkter og bli fett og kanskje få en liten proteinoverdose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...